srijeda, 31.05.2006.

bez nekih posebnih novosti....

jedina novost je ta koja me zastrasuje... jucer sam u graziji procitala nesto strasno. 06.06.2006. trebao bi se roditi sin vraga...demian...
zene diljem svijeta kojima je toga dana termin, mole doktore da im prije toga naprave carski rez iz straha da to ne bude bas njihovo dijete. stvarno zastrasujuce...
ljudi koji su snimali film o demianu (tocnije omen),skoro svi glumci,reziseri i ostali koji su imali ikakve veze s filmom, dozivjeli su razne nesrece...
mozda ispadam smjesna,ali zasto nebi vjerovala u to???
ako postoji dobro, negdje mora biti i zlo...
razmislite malo o tome....pozdrav.............

- 09:48 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts