nedjelja, 30.04.2006.

moja glaavaaaaaaaaaa...

osjecam se odvratno...nacugala sam se jucer,a potpuno nepotrebno....partyokej,znam da za to ne treba razlog,ali sad mi je cijeli dan zlo,samo cekam da se zbljujem....odurno!!!uz to sam i gladna,a mama vice: nemoj nis jest,sad ce rucak!
pa crknut cu.sva se tresem ko jebeni alkoholicar.valjda zato kaj nisam dugo pila.
cula sam da mi je frend na odvikavanju od droge.mislim,drogirao se vec godinama,i fakat mu je bilo vrijeme da se skine...
ma sve je odvratno.odoh dok se nisam zbljuvala po tastaturi...
pozzzzzzzzzzzz

- 11:42 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts