četvrtak, 27.04.2006.

zavrsetak lijepih dana...

moji su bili na vixi od ponedjeljka...uzivala sam sa dragim,kuhala sam mu,njamia on je bio jaaaaaaaaaako,jaaaaaaaaako dobar...odrzao je obecanje i nema vise one njegove faze.kiss
ali,danas moji dolaze s vixe..zato i pada kisa...fuj.bang
strasno sam tuzna,voljela bi da on sto prije kupi stan,pa da zivimo skupa,i da moje cure budu s nama,tako da se skoro nikada ne moramo razdvajati...fale mi cure,a znam da ce mi sad faliti on...zasto ne mogu imati oboje???burninmadburninmad
pusa svima.......................dee

- 15:39 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts