nedjelja, 23.04.2006.

malo problemi,malo sreca....valjda se zato zove zivot....

prva kava danas,i prvi pogled na blog...djeca su mi jos u krevetu,cekaju cokolino i goste za proslavu.dan je prekrasan.ja bih rađe danas setala po jarunu,pila sokice i jela sladoled sa svojom djecom umjesto bila u kuci.
dvoriste mi je puno cvijeca,jorgovani mirisu cak i kroz moj prozor....divota.obozavam proljece, ovo je najljepse godisnje doba...
dragi mi se smirio,kaze da mu je to bila samo jedna faza za koju ce se potruditi da se ne ponovi.... jucer sam mu prvi put rekla da ga volim.bio je sretansmijeh
dan je poceo prekrasno,nadam se da ce tako i ostati....
zato sam danas ovako sretna,zato necu pisati o problemima....dan je lijep,i danas se i ja osjecam lijepom i sretnom....
pozzzzzzzzzzzzz i pusa

- 09:11 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts