četvrtak, 20.04.2006.

sad je ispalo sranje....

zar moj dragi zvuci tak grozno??? jer ipak u ova 3 mjeseca,ovo je bilo prvo sranje koje je napravio.... događale su se i gore stvari u mom zivotu,i mislim da je covjek zasluzio priliku. ispricava se zadnja cetiri dana neprekidno,i ponavlja da se nece vise dogoditi...zar mu nebi trebala dati priliku? da vidim hoce li se sve vratiti na ono staro....
jer nakon svih budala kojima sam dala po komadic svog zivota i srca,on je jedini koji je to i zasluzio... neki su mi radili sranja od pocetka veze,on je pogrijesio prvi put...no
dobra je osoba inace,i rijetko se i porijeckamo,a kamoli posvađamo...
mislim da je ipak zasluzio jos jednu sansu.........
vjerujte,muka mi je vise od budala,i taj njegov kratki ispad je prava sitnica prema drugima....
sorry kumeksmijeh,ali i ti znas kakve sam budale imala......
i da ne zaboravim najvaznije...kcer mi krece u prvi razred....danas smo bile na razgovoru u skoli,i psihologinja je prezadovoljna njenim razmisljanjem i zakljuccima....ah,nema ponosnije mame na svijetu....
danas sam sretna,fakat jesam.......moja kcer me napravila sretnomkiss
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- 11:03 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts