ponedjeljak, 03.04.2006.

evo i mene

dugo me nije bilo,opet me zeza net i tako...imam puno novosti.upoznala sam mamu od dragog,bilo je ok...
sa svojom mamom sam u malo boljim odnosima:)
sretna sam sa deckom,stvarno mi je lijepo s njim...mozda uskoro kupi stan,pa selimo zajedno...
to je ukratko to,bojim se da me ne izbaci opet sa neta.
pozdrav svima........

- 09:36 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts