srijeda, 08.03.2006.

da covjek ne povjeruje

mama mi je upala na blog i sve procitala....a samo zavirite kaj sam sve pisala....
sad si mislim,ma bas me briga...fakat joj svasta pada na pamet.covjek ne moze imati svoju privatnost.
sve u svemu...bivsi muz je u subotu imao saobracajku,pa sam mu bila u bolnici...dragi me bas tada nazvao i popizdio od ljubomore.jedva smo se pomirili.mislim da je potpuno u redu kaj sam isla kod njega,jer ipak je istegnuo kraljeske (ili kaj vec)i nabio prsa,pa je tesko disao.jucer su ga tek pustili iz bolnice....
no dobro,sad sam bar saznala da mi je dragi jako ljubomoran.
moja starija kcer je jucer procitala 10 stranica neke djecje knjige (da se malo pohvalim),a ima samo 6 i pol god...priprema se za skolu:)
e da,u subotu sam se pofarbala u smeđe (super mi stoji,hehe),i stavila nokte,tak da sad jedva tipkam po tastaturi...uopce nije zabavno...
to je sve...
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...dee

- 09:32 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts