srijeda, 15.02.2006.

ljubomora

cemu ta silna ljubomora,i zasto se to događa bas meni? cim me ne nazove,ja sumnjam,cim ne gleda u mene,ja razmisljam u kog onda gleda,a bozesacuvaj da prica s nekim...
koji je moj problem? ponasam se kao dijete....
mozda sam nesigurna u sebe,i zato nemam povjerenja u nikoga... ne znam...
ali,koda je bitno...ne zelim o tome...
kad ode,plakat cu,kaj ne?
psmtr....

- 16:43 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts