nedjelja, 05.02.2006.

what the fuck is wrong with this world?

probudim se s glavoboljom...jucer jebena akcija,s dragim điram po gradu 200 na sat,ljudi umiru od straha (i ja s njima),a on luuuuuuud...toliko adrenalina ne stane u auto.al bilo je jebeno...
a danas me ubija glava...jer usred trke,zove moja mama (naravno),i pita kad cu doci doma...kaj glumim, ostavit ce djecu u primacoj,nek spavaju na podu i tak...a zna da sam vani,nije puno srala kad sam isla...
zato me i boli glava...sad jebe mene i djecu,jer je stavila neki jebeni film na snimanje,a djeca nisu znala,pa si upalila crtic...kaj mi svi pored nje moramo citati njene sjebane misli?????????
e pa ne ide to tako...od danas ja uzimam stvar u svoje ruke,pa da vidimo...
djeca sad vise ne slusaju,jer ak moja mama moze srat po meni,mogu svi,jel? nitko po divi vise ne bude srao!!!!!!!! pozdrav od cosmodive...

- 11:28 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts