U ime svih nas

utorak, 22.07.2008.

Dolijao je... Napokon!

Jutros sam sretna, ne skidam osmjeh sa lica. Razlog je opće prirode, napokon je uhapšen zločinac.
Vijest o hapšenju dočekala sam u kupatilu, sa četkicom za zube u jednoj ruci četkom za kosu u drugoj. Po navici na TV-u se vrtila RTS (jer njihov jutarnji počinje u 6.05). Naravno na toj TV naglasak je na približavanju Srbije Evropskoj uniji, bez bilo kakvih emocija o samom činu hapšenja zločinca i osvrta na njegova zlodjela. U tom trenutku nisam mogla da se sjetim da takva vijest zaslužuje vanredan program na našim medijima, tako da nisam prebacivala program. Možda je i bolje...
U posljednje vrijeme često razmišljam o tome kako sam ratne slike povukla negdje duboko u sebe, kako sjećanja blijede. Jutrošnja vijest ponovo je oživjela ta sjećanja, izvukla ih iz sehare u kojoj su pohranjena ležala godinama.
Sišao iz neke Vukojebine durmitorske u Šeher on je taj grad cijeli život mrzio. Na pitanje, postavljeno mu na nekoj lokalnoj televiziji o značenju riječi saraj (dvorac) on je bez pardona odgovorio da to znači štala. Popevši se ponovo na planinu, ovaj put Trebević, naš dragi sarajevski, on i njegovi su činili sve da ga poruše i unakaze. U prvoj godini rata dan za danom nestajale su najljepše građevine ovog grada. Plakala sam za Zetrom koja je obilježila moje djetinjstvo i moju ranu mladost. Plakala sam za Vijećnicom, u to doba sve sam uredno bilježila u svom ratnom dnevniku.
Ljudi su postali samo mete. Ovdje ne mogu da se ne sjetim kako su Beograđani u proljeće '99-te nosili na majicama natpise TARGET i iscrtane mete. Bez uvrede, ali nemate pojma šta je meta. Nismo imali pojma ni mi. Izlazili smo u grad, svako za svojim poslom i bili pušteni na milost i nemilost nekog tamo s brda, hoće li ili neće povući obarač u tom trenutku kada naiđemo opasnim prelazom pod njegovom kontrolom. O mogućnosti da nas pogodi geler neke granate, a svaki dan ih je padalo na desetine, stotine, a u doba žešćih bombardovanja i hiljade ne smijem razmišljati, ne želim se sjećati. Svi, bez izuzetka bili smo naprosto meso za odstrel.

O Karadžiću i svoj boli koju je nanio narodu u BiH mogla bih napisati mnogo toga, ovdje ću se za trenutak zaustaviti (nastavak slijedi) i završti ću citirajući Balaševićeve Devedesete

Onda su došle devedesete, tužne i nesretne... Opake...
Gospod je barut primirisao pa ladno zbrisao za oblake...
E, kad već puknu ustave nema nam spasa dok se reke ne zaustave...
No, i taj dan će svanuti...

Onda su došle devedesete, tužne i nesretne... Fobične...
U udžbenike i u čitanke ušle su bitange... Obične...
Kasno je da se paniči... Dali smo šansu da se ludilo ozvaniči...
A sad smo prosto zgranuti?

Ma, jebite se, Devedesete, vas mogu jedino psovati...
Za vama niko neće žaliti niti vam stihove kovati...
Jednu ste mladost sludele, budite sretne ako vam i strofu udele...
Pred crkvom pravih vrednosti...

Ma, jebite se, Devedesete, i vaša priča je gotova...
I dabogda se nikad ne sete svih ovih protuva i skotova...
Kad zakon metlom zamane... Ili ih pusti da se međusobno tamane...
Što ima svojih prednosti...

22.07.2008. u 09:26 • 20 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj blog sadrži osvrte na događaje i društvena zbivanja, moje osvrte na pročitane knjige, odgledane filmove. Zapise iz moje kuhinje i mog mikro svijeta.

Omiljene web adrese

tuzanOno naše što nekad bejaše...
coolinarika

Knjige OBOŽAVAM, a ovdje je neiscrpan izvor
amazon
amazon.co.uk

Zamamne fotografije hrane koje će vas odvesti na stotine blogova zaljubljenika u kuhanje
feast your eyes

Jedan fini gospodin i drug, jedan od rijetkih nekorumpiranih u kurvanjskom svijetu politike
Predsjednikov blog

Foodbloggers around the world

Ovdje se nalazi samo dio blogova posvećenih kuhanju. Neki očaravaju prekrasnim fotkama, neki receptima, neki su jednostavno blogovi "on line" prijatelja, uglavnom sa Coolinarike

Blogovi na engleskom
cook&eat
delicious days
domestic goddess
still life with
cookography
canelle at vanille
charmaine pastry
the second pancake
Joy the baker
dine and dish
alpineberry
kitchen unplugged

Jedna Marija iz Beograda i njen divni blog
palachinka

Naša cura u Americi
Cafe chocolada

Blogovi na italijanskom, uglavnom služe samo za inspiraciju
le puplle gustative
stella di sale
anice e cannella
Claudia Castaldi-foodography
zenzero&cannella
La ciliegina sulla torta

Blogovi Kulinaričara
Mallory, njen sam blog prepun inspirirajućih recepata pohranila u omiljene prvog:U mojoj kuhinji
Mediha, moja Bosanka u Švedskoj
Choklad Passion
Violet Love, čarobnica iz Koprivnice
One girl's cuisine
Sunčica, naša mala Dalmatinka
Tamo gdje živim ja
Minja u svojoj kuhinjici stvara svašta
Minjina kuhinjica
Studena i najljepši blog bivše Kulinaričarke
Teatime

Blogovi društva sa Coolinarike, a nisu o kuhanju
Sinja78, moja Sarajka, velikog srca
Sinja
Sandrine, žena duhovita do bola i kaže da su je začeli na maškarama...
Sandrine
Milica, uvijek mi je drago pročitati što ima reći
Milicza