U ime svih nas

petak, 20.06.2008.

Početak je najteži...

Šta bih napisala u uvodnoj riječi svoga bloga? Početak je najteži ili "prvi mačići se u vodu bacaju" (što je okrutno i s čime se nipošto ne mogu složiti).
Posljednjih dana dešavalo se mnogo toga oko mene. Najstrašnije je ubojstvo o kojem priča cijelo Sarajevo. Mladi čovjek, uspješni tridesetogodišnjak zaklao je svoju majku. Pretrašno! Kada se takve stvari dese, pročitate o njima i brzo zaboravite na njih. Ali šta kada ubica dolazi iz vaše sredine. Tada to ne možete zaboraviti, stalno vam se vrti u glavi. Takav je slučaj kod mene. Ne samo da poznajem ubicu, već je to moj kolega, čovjek kojeg sam viđala svaki dan, razgovarala svaki dan, pila kafu....
Da, eto o tome razmišljam zadnjih dana. Da li je žrtve poludjelog ubice mogao biti bilo ko od nas, njegovih kolega.? Da li je sebično razmišljati na ovaj način, kada se radi o tako svirepom ubistvu?
Kada ne poznajete ubicu, vi sigurno želite da ga stigne zaslužena kazna i da nikada ne izađe iz zatvora. Ovdje ostajem bez riječi. Znam da je jedan život prekinut, a jedan uništen. Kakav god bio konačni ishod istrage, suđenje i kazna, jedan život je uništen, a obećavao je tako mnogo.

20.06.2008. u 15:34 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj blog sadrži osvrte na događaje i društvena zbivanja, moje osvrte na pročitane knjige, odgledane filmove. Zapise iz moje kuhinje i mog mikro svijeta.

Omiljene web adrese

tuzanOno naše što nekad bejaše...
coolinarika

Knjige OBOŽAVAM, a ovdje je neiscrpan izvor
amazon
amazon.co.uk

Zamamne fotografije hrane koje će vas odvesti na stotine blogova zaljubljenika u kuhanje
feast your eyes

Jedan fini gospodin i drug, jedan od rijetkih nekorumpiranih u kurvanjskom svijetu politike
Predsjednikov blog

Foodbloggers around the world

Ovdje se nalazi samo dio blogova posvećenih kuhanju. Neki očaravaju prekrasnim fotkama, neki receptima, neki su jednostavno blogovi "on line" prijatelja, uglavnom sa Coolinarike

Blogovi na engleskom
cook&eat
delicious days
domestic goddess
still life with
cookography
canelle at vanille
charmaine pastry
the second pancake
Joy the baker
dine and dish
alpineberry
kitchen unplugged

Jedna Marija iz Beograda i njen divni blog
palachinka

Naša cura u Americi
Cafe chocolada

Blogovi na italijanskom, uglavnom služe samo za inspiraciju
le puplle gustative
stella di sale
anice e cannella
Claudia Castaldi-foodography
zenzero&cannella
La ciliegina sulla torta

Blogovi Kulinaričara
Mallory, njen sam blog prepun inspirirajućih recepata pohranila u omiljene prvog:U mojoj kuhinji
Mediha, moja Bosanka u Švedskoj
Choklad Passion
Violet Love, čarobnica iz Koprivnice
One girl's cuisine
Sunčica, naša mala Dalmatinka
Tamo gdje živim ja
Minja u svojoj kuhinjici stvara svašta
Minjina kuhinjica
Studena i najljepši blog bivše Kulinaričarke
Teatime

Blogovi društva sa Coolinarike, a nisu o kuhanju
Sinja78, moja Sarajka, velikog srca
Sinja
Sandrine, žena duhovita do bola i kaže da su je začeli na maškarama...
Sandrine
Milica, uvijek mi je drago pročitati što ima reći
Milicza