kamene price

nedjelja, 31.12.2006.

U vremenu isklesana tvoja slika

Dok sam tamo krajem proslog stoljeca jos hodao svijetom naoruzan obicnim srcem , slobodnjacio mislima kao oblaci nad Europom koje sam umorno brojao i pratio im put, vec gotovo cesce gledajuci ih odozgor, iz kojekakvih salonskih prometala misleci samo kako te zadrzati slobodnu , kako spojiti svjetove. Eh, sad kad se sjetim ne doticu me ti pokusaji dublje kao prije, sad sam uz pomoc novog metalnog srca spretniji i ranije shvacam, pa cak i predvidam.
Nad trgom New Markt prasio se sve u sesnaest kineski vatromet onu noc kad smo pustali helijem punjene delfine u nebo i mislili na Cres dok se crno i krvavo stoljece valjalo iza nas kao neki golemi val, zeleci zapljusnuti i nasu tako krhku obalu. Silna buka budila mi je slike rata i bojao sam se cvrsto te drzeci za ruku znajuci da u ovoj bitci necu moci pobjediti. Kako tebe pobjediti i zasto? Moje poslanstvo, bilo je usreciti te, a to znaci s tobom zajedno graditi tvoju slobodnu misao i biti uz tebe, pri tvojim ceznjama i sto sve ne samo da se ostvaris. Tek si na pocetku , mislio sam pod kisom sarenih krijesnica na nebu , znao sam da se moja silueta ne smije vidjeti niti blizu tebe , usporio bih ti hod a to ovo vrijeme ne prasta. Ne ljudima tvoje profesije i zelja. Tek si se netom prije vratila iz Malia po zavrsetku revolucije , jos ni africku prasinu nisi isprala vec novi ratovi i novi svetski poretci ceznu za takvima ko sto si ti. Svima treba poneka dobra rijec mocnog BBC-a. Znao sam to i prije ali nisam si zamisljao da ce i to stoljece tako brzo proci i ja skupa s njim, da cu se jednom zamoriti i pozeljeti mir a ti ...da, ti neces stati, bojao sam se ali nisam vjerovao sve do sad. Sad draga vec znam, znas i ti ali i tebi i meni to ne moze pomoci. Proslo je nase vrijeme.
Sjecas li se ulice Bayer ili Victoria Cres tamo prema botanickom vrtu u srcu Skotske misli. Kazalista Throne i nase nedopijene boce savignona..Rijekom Clyde jos zapinje tvoje veliko ogledalo baceno onu zimu s mosta da odnese nesrecu nizvodno. S njim je otisla i ona rijec Mary Clyde, dotgher of the angels.
O boze sto ja to trabunjam, vani pada kisa noc je, pred novogodisnji opominjuci vjetar huji ulicama i raznosi poruke u zelji da pomiri svijet. Ali nece jer danas je Kurban Bajram a George Bush je to zaboravio kad je dao pogubiti Sadama. Bila je jos noc u Iraku i nije bilo sjena.U pustinji ako zelis nekoga ubiti moras ubiti i njegovu sjenu, eto to nije George Bush znao. Mislim da od velikog svjetskog slavlja nece biti nista.Da bi bilo ratova mora biti i zajeba a jedan je bas danas pocinjen.
Ja cu slaviti sto nemam veze s tim i sto sam ziv i sto me malo muci isijas , otici cu na isto mjesto, na isti onaj trg, u onoj istoj zemlji otvoriti bocu Dom Perignona i razdjeliti ju ljudima . Nece ovaj put biti tvoje ruke da me cuva ali ni ja se vise ne bojim rata. Moci cu sam mila moja, o da, cuvaj mi Skotsku tko zna... Sjecas se djecijih cipelica, da, jos vise na zidu. Bacit cu ih s mosta, ne brini draga, nitko nece vidjeti noc je i svi slave.

31.12.2006. u 00:58 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2015 (1)
Veljača 2013 (1)
Siječanj 2013 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (7)

Opis bloga

dnevnik

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr