Image Hosted by ImageShack.us

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On/Off

Corvus Corax

Corvus Corax

Ja, crni gavran u prijevodu imena, sam 17godišnjak koji pohađa privatnu čarobnjačku školu Arawn.
Zaljubljenik sam u metloboj kao i u glazbu. Simpatičan sam , ali do jedne određene granice.
Buntovnik na neki način. Registrirani animagus i slučajni metamorfomagus.

Od 18.12.2007. g.


"Kada ste objektno-odnosni vaša unutarnja točka oslonca je vaš ego. Ego, međutim, nije ono što sre stvarno vi. Ego je vaša slika o sebi, vaša društvena maska; to je uloga koju glumite. Vaša društvena maska hrani se odobravanjem. Ona želi kontrolirati i opstaje kada ima moć jer živi u strahu."

Deepak Chopra "Sedam duhovnih zakona uspjeha"



Ukoliko me netko treba, ostavljam mail:
corax@live.com

Rye 'Sasha' - moj pokušaj priče vrijedne čitanja

Prijatelji :

Anette Victorie Backinsale
Bailee Dee Hudges
Beatrix Bell
Brigita Aurora Lunaris
C. J. Duerre Forris
Catherine Jones
Dakota Fleming
Daniel Silver Tepeš
Donna Laura Davidson
Doria Lily Mist
Evangeline -> mora biti posebna, ccc*smiješak*
Hanna von Goth
India Keen
Janis Morgan
Lene K. A. Riddle
Madeline Elizabeth Denver
May A. Xander
May Stox
Melanie Hunter
Mia Black
Morwena Myldis Jacobson
Paula Bluebell Ramone
Rebecca McOwen
Sihaja Freya Riddle
Simbellmyne Blake
Vanja Miller
Veronika Amy Hart

Neki su otišli :
Aisha Black
Amaris Mae Smith
Amelie Delacour
Analena River Fox
Crystal Corwin
Della Cecilly Tandemn
Dolores Angela Thunder
Evan Spider Riddle
Kitty Thomas
Merideth Harris
Ramona Cavalier in H.
Ramona Cavalier in E.
Rowena Aderfordth
Thora Mai Lyang
Vanessa Malfoy


Također se pridružite profesorima.

KODEKS PONAŠANJA :
1. Ne volim spam, nikako, a nisam praznovjeran stoga mi lanci sreće dižu živac.

2. Ne dopuštam vrijeđanje mojih kolega blogera na području gdje vladaju ovi moji zakoni. Mene možete vrijeđati, ali moje prijatelje, nikako. Posljedica neće biti, osim našeg podrugljivog smijeha koji pogađa više od batina.

3. U komentarima tražim iskrenost, kritika ili pohvala, svejedno, ali da je iskreno.

Likovi :

Calla Lilly (6. godina) - Slikarica

Calla Lily



Aton (7. godina) - Hood

Aton



India Keen (6. godina) -

India



Herold (6. godina) - Nespretnjaković

Herold



Hylidae (7. godina) - Princeza

Hylidae



Evan Spider Riddle (6. godina) - Paučica

Evan



Lily Doria Mist (6.godina) -

Dora



May Stox (7. godina) - Zaljubljivo djevojče

May



Amelie J.N. Delacour Austen (6. godina) - Umjetnica

Amelie



Ramona Cavalier (5. godina) - Logičarka

Ramona



Daniel Silver Tepeš (6. godina) - Silver

Silver


Felis Rufus (7. godina) - Kuštravac

Felis



Amaris Mae Smith (6. godina) - Otrovna

Amaris



Rowena Rose Aderfordth (6. godina) - Sanjarka

Rowena



Alison Amy Jackson(5. godina) - Nefertiti

Alison



C.J. Duerre Forris (7. godina) -

C.J.



Melanie Hunter(5. godina) - El Capo

Melanie



Beatrix Calista Bell - Vatrena

B.B.



Dolores Angela Thunder -

Angie



Paula Bluebell Ramone - Vampirica

Bluebell

Smjernice

ŠKOLA ARAWN

Domovi:

BRANWEN
Osobine: Prima učenike plave krvi, plemiće tj. one koji daju najveće donacije. Iako je rečeno da su svi učenici jednaki, to nije tako. Ovo je dom s kojim dobijaš privilegije i poštovanje. To je prva podjela koju rade. Ako si plemić onda ne možeš završiti u nijednom drugom domu. Rivalstvo unutar doma i šepirenje pred ostalim učenicima. Umjetna raskoš i sreća.
Predmeti: obvezni + predmeti bilokojeg o domova
Boja: crvena



LLYR
Osobine: Prima učenike koji vole umjetnost. Umjetniče duše, oni koji levitiraju između stvarnosti i mašte. Najčešće su tu učenici snenog pogleda i jedva primjetnog osmijeha.
Predmeti: povijest umjetnosti(likovna, glazbena i književnost); praksa; maštovitost
Boja: ljubičasta



PWYLL
Osobine:Prima definitivno najzanimljivije ljude. Nema nekog određenog kriterija, ali većinom su čudaci u potpuno pozitivnom smislu te riječi. Veseli, ali oštri u kritikama. Iskreni. Naginju k Aritmanciji. Vole brojeve, pravilnosti, simetričosti i promišljanje o važnim životnim pitanjima. Dobri su govornici, pa nikada nije dosadno.
Predmeti: mišljenje(apstrakcija, realnost); uzročna magija; posljedična magija
Boja: plava



EFISEN
Osobine:Oni su sportaši. Zaljubljenici u metloboj, budući reprezentativci. Do škole im nije stalo,ali kako je obrazovanje ipak važno, imaju manje zahtjevan program što se učenja tiče.
Predmeti: letenje; klizanje; teorija i povijest metloboja; teorija i povijest Hretkaraha
Boja: narančasta

28.03.2008., petak

Odmor

Neki možda neće razumijeti, zaprovo pitam se hoće li ito i željeti razumijeti.

Uzimam pauzu.

Treba mi, jer mnoge stvari u životu moram srediti. Neću pisati kakve stvari. Ne da mi se. Čitat ću vas, jer nisam lud da poslije kada se vratim moram pročitati zaostatke debljine Ane Karenjine. Komentirati neću, jer to ne mogu. Ne mogu smisliti ništa što bi zvučalo kao komentar, a kamoli komentar.
I nemoj te me pitati kada ću se vratiti, jer ja vam sada kažem da ću se vratiti krajem travnja ili možda čak početkom svibnja. Imam svojih razloga, ne sumnjajte u to. U Corvusa sam previše sve inspiracije uložio da bih od njega odustao tek tako, stoga ne morate se brinuti. *smiješak*

EDIT: Ja se ovog bloga neću odreći. Vratit ću se. Već sam do pola napisao osmo poglavlje, samo ne mogu si dopustiti aktivno sudjelovanje u ovoj sferi, jer moram prvo neke stvari rješiti. Dakle, prijatelji moji, ja se SELIM po 10. put u životu i mama i ja smo sami i moram joj biti maksimalno na raspolaganju, uz to moram učiti, ne mogu si dopustiti da mi blog oduzme toliko vremena. Na mailove ću odgovarati redovito. Ali komentirati neću. Hvala. Tek toliko da ne bude zabune.

Evo vam štafetu koju neću nikome proslijediti , ne morate čitati ali ako želite ne mogu vas spriječiti.

Savršen dan:
ne vjerujem u postojanje savršenstva, ali ako se ipak dogodi, svakako ću vam javiti

Što te na ljudima prvo privuče:
glas i način na koji pričaju, zatim osmijeh

Koje je ime upisano u tvom rodnom listu:
Aleksandar

Nadimak:
Saša ili Aleks

Koliko će biti svijećica ove godine na tvojoj rođendanskoj torti:
punoljetnost je blizu, da, 18

Kojeg ti je datuma rođendan:
17.05.

Koja ti je najdraža životinja:
volim nojeve, imaju svog šarma

Koje su ti boje oči:
zelene

Koje ti je boje kosa:
smeđa

Imaš li negdje na tijelu piercing:
ne

Imaš li negdje na tijelu tetovažu:
ne

Koje su ti boje čarape:
ne volim čarape tako da h nosim samo kada idem negdje

Imaš li sretan broj:
nemam

Gdje bi volio putovati:
u gradove, svjetske metropole, na more nikako..

Omiljeno mjesto za odmor:
pod u sobi

Omiljeno jelo:
volim gotovo sve jesti, bez nekog prevelikog izdvajanja

Da li neki dan u tjednu posebno voliš:
četvrtak

Što u zadnje vrijeme najviše slušaš od pjesama:
Slušam trenutno Blaševića i Cesariu Evoru (u čudnom sam stanju) *smiješak*

*dva sam pitanja izbacio jer su bila zaista glupa

Omiljeni cvijet:
mimoza

Koji fast-food restoran najviše voliš:
ne jedem fast-food

Kako si izgledao kad si imao 10 godina:
nisko

Od koga si dobio zadnji mail:
Ne znam, ali mislim da je to bio od May

Šta radiš kada ti je dosadno:
čitam, pišem, sviram, crtam, slušam glazbu ili jednostavno nazovem nekog i odem u grad na kavu

Koji od tvojih prijatelja živi najdalje u km:
prijatelj iz Kuwaita

Što je trenutno najbolje u tvom životu:
ljubav

Čokolada ili vanilija:
uvijek čokolada

Ljeto ili zima:
proljeće i jesen, ne volim pretjeranu hladnću ni pretjeranu vrućinu

Toplo ili hladno:
ovisi na što se odnosi

Crno ili rozo:
pogađate? crno

Narodnjaci ili metal:
ne volim niti jedno niti drugo, ali mi je metal bliži

Motor ili auto:
auto

Koja ti je najdraža boja:
crna, tamno plava i tamno zelena

Kakve ljude voliš:
oni koji pokazuju svoju ljudskost

Što misliš o petku 13-om:
kraj tjedna, nije mi važno što je samo da je kraj

Da li si praznovjeran:
ne

Ukoliko me poželite čuti, odnosno, družiti se sa mnom, ja ću i dalje odgovarati na mailove. *smiješak*

Čujemo se za mjesec dana. To je kao da čekate moj novi post. Nije strašno.

Corvus C.

22.03.2008., subota

7. poglavlje

Evo, obećao sam sebi da ću prije Uskrsa napisati novi post ovdje kako bih vam svima zajedno čestitao taj isti Uskrs.

Dakle, Sretan Uskrs!
Rye Sasha, vjerovatno će doživjeti otvaranje sutra ili prekosutra, ovisi o mojoj inspiraciji. *smiješak*


Osvanulo je jutro. Otvorio sam oči i rukom pokušao napipati sat na noćnom ormariću. Nisam ga mogao pronaći. Pridignuo sam se i naslonio na laktove. Uistinu ga nije bilo. Počeo sam ga tražiti i po podu sve dok mi u vidokrug nije ušla moja ruka na čijem je zapešću olabavljen visio sat, nasljedstvo mog oca. Pokazivao je 8,35. Vladala je neobična tišina nesvojstvena suboti, a teški zadah alkohola ispunjavao je prostoriju. Nikada nisam pio. Volim imati kontrolu nad sobom, ali Felis očito jest jer je ošamućeno ležao na krevetu u odijelu od jučerašnjeg bala, a Icarus kao da poštuje san svoga gospodara se šutke klatio na ljuljački u krletki.

Spremio sam se i polagano spustio na doručak. Za stolom je sjedio Aton. Ustuknuo sam , zaboravljajući da smo se pomirili. Dvorana je bila poluprazna i vladala je mučna tišina. Većina se učenika držala za glave dok im je lice poprimalo neobične nijanse svaki put kad bi pogled uperirli u hranu. Nasmijao sam se prizoru i sjeo. Aton je čitao sportske novosti iz metlobojskog svijeta. Tek je lagano spustio lijevi kraj novina kako bi mi dao do znanja da me primjetio.

Počeo sam jesti jer mi se želudac pobunio podsjećajući me da ništa nisam stavio u usta već više od 24 sata. Nakon 15ak minuta, tišinu je narušilo škripanje ulaznih vrata. Evan je ušla. Još je uvijek na sebi imala crnu haljinu s bala i bila je zaogrnuta grimiznim plaštom čiji se kraj vukao za njom. Lice joj je bilo skriveno sjenom koju je stvarala kapuljača na njenoj glavi. Kada je teškim, usporenim hodom došla do stola, srušila se u stolicu pokraj moje.Naslonila ja čelo na stol i počela glavom vrtjeti lijevo-desno. Aton ju je gledao s podignutom obrvom.

«Si ti dobro?» upitao ju je na što je ona samo podigla svoj koščati kažiprst desne ruke i promrmljala nešto što smo protumačili kao: 'Samo trenutak'. Zatim je teškom mukom podigla glavu i podbočila se. Iako je bila umorna oči su joj iskrile, a zjenice bile raširene.

«Nešto mi govori da ne bi prošla na testu za droge.» rekao sam kada su nam se pogledi sreli.

«Bih, bih. Pozitivno uvijek prolazi.» zahihotala se na neki neobičan način. Bilo je tu primjesa izgubljenosti, sarkazma i umora.

«Gdje si bila?» upitao sam.

«Nisi mi jebena dadilja.» uzvratila je ozbiljno, a zatim se nasmijala.

«Smijemo li barem znati s kim si bila?» ubacio se Aton sakriven iza novina.

«S božanstvom.» odgovorila je sneno.

«Ime? Ima li ga?» Atona je posebno zabavljala u takvom stanju, iako se to događalo poprilično rijetko.

«Da, ima. Zove se....k vragu, ne mogu se sjetiti.» namrgodila se.

«Prekrstit ćemo ga.» predložio sam.

«U što?» upitao je zbunjeno Aton.

«U Božanstvo s velikim 'B'.» nasmijala se Evan, a zatim ustala. «Idem ja u krevet. Probudite me sutra.» Aton i ja smo izmijenili poglede.

«Sutra kao večeras ili...?» upitao sam je, a ona je lagano koračajući prema stepenicama uzvratila:

«Sutra.» Ostala su pitanja bila suvišna. Nedorečenost njezina odgovora ostala je visiti u zraku tjerajući me da razmišljam. Razmišljati bez misli, moja specijalnost. Zapravo, u glavi su stanovale moje misli s vremena na vrijeme penjući se na pozornicu, ali ne zadržavajući se duže od sekunde. Čudesan spoj. Nisam se mogao uhvatiti niti za jednu. Bolno i zamarajuće. Nesvjesno sam si počeo trljati sljepoočnice zbog glavobolje koja je postupno jačala. Trgnuo sam se tek kada me Aton potapšao po ramenu, prolazeći pokraj mene.

«Ej, gdje ideš?» upitao sam povlačeći ga za rukav.

«Spustila se May. Moram srediti neke stvari s njom.»

«Kakve?» na to mi je pitanje samo uputio značajan pogled. Znao sam što slijedi, a isto tako sam znao da ne želim biti u blizini. «Pazi kako ćeš to napraviti. May mi je prirasla srcu.»

«Ne prijeti mi, Corv. Uostalom tebi mnogi prirastu srcu pa ih svejedno povrijediš.» odvratio je. Znao sam da cilja na moj nedavni napad na njega. Uspješno me ušutkao.

«Kako hoćeš, ali ne očekuj da ću biti u publici.» rekao sam hladno i izašao u dvorište. Otišao sam do mosta, ali sam ostao na njemu. Nisam imao pretjerane volje se spuštati ispod njega. Naslonio sam se na ogradu i zapalio. Paljenje cigarete mi je postala gotovo refleksna reakcija na samoću i tišinu. Loša navika.

Čuo sam nečije korake. Nisam se okrenuo. Koraci su bili neujednačeni i poprilično brzi, pretpostavljao sam da je ta osoba poprilično iznervirana. Bio sam u pravu. Dora je stala pokraj mene, nemilosrdno mi otela cigaretu iz usta i povukla dugačak dim.

«Kako možeš pušit ovo sranje?» upitala je izrazom gađenja na licu odmičući cigaretu od usta i promatrajući je.

«Pozdrav i tebi.» rekao sam umjesto odgovora i uzeo natrag svoju cigaretu. «Smiješ puno toga, ali ne i vrijeđat ono što me čini živim.»

«Ispričala bih se, ali to nije moj stil.»

«No, dobro. Što je tebi?»

«Što bi mi bilo?!» iznervirano je puhnula.

«Očito nešto veliko.»

«Je li sat vremena zatočeništva u ravnateljevom uredu dok on izvodi monolog dovoljno veliko?»

«Golemo. Kakvo si sranje napravila?»

«E pa ovaj put nisam ja, nego on.»

«Ne kužim.» rekao sam tupo gledajući u nju.

«I mislila sam. Ali recimo da mi danas nije dan.» uzdahnuo sam u znak razumijevanja. Neko smo vrijeme šutjeli. «Što to točno Aton izvodi? Vidjela sam razjarenu grupicu cura kako leti prema njemu.»

«Prekida s May.»

«I mislila sam.»

«Što te Cerberus mučio toliko dugo?»

«Ma dolazi nova učenica. Dodijelio ju je meni, odnosno uselio ju je u moju sobu.»

«Neće više biti zabava kod tebe u sobi.» sjetno sam uzdahnuo.

«Za to se ne brini. Ali ta cura, koja dolazi, je čudovište.»

«Zašto?»

«Zašto? Ti mene pitaš zašto. E pa, slušaj Cerberusov opis, naravno skraćeni. Ona je draga djevojka, ali je pomalo asocijalna i prije je pokazivala znakove agresije, ali kažu da se smirila, genijalka je i bila je najbolja učenica, pobjegla je iz prijašnje škole. Naravno, najzanimljivi dio nam nije htio reći.»

«I samo zbog toga ti je čudovište?»

«Asocijalna genijalna agresivka. Ne zvuči li to čudovišno?» upitala me iznervirano i radi vlastite sigurnosti sam se morao složiti.

«I sada si osuđena kao što sam ja bio dolaskom Felisa?»

«Na sreću ne. Cerberus je odlučio da će se njome baviti India. Otvoreno je rekao da ne želi da loše utječem na nju.»

«Čovjek ima pravo.» nasmijao sam se.

«Mislim da je to prvi put da sam se složila s njim.»

«A kada ona dolazi?» zainteresirano sam upitao.

«Svinjo, pretvaraš se u Atona.»

«Ne seri. Samo me zanima.»

«Do ručka. Sjedit će s vama,a i ja sam prisiljena vam se pridružiti.»

«Velika žrtva s tvoje strane.» odgovorio sam joj sarkastično, na što je ona samo podigla obrvu.

«Nemaš ni pojma kolika.» nasmijala se prvi put taj dan i odmaknula se od ograde mosta. «Idemo nazad?» lagano sam klimnuo glavom i krenuo.

Imala je pravo. Prije ručka, ravnatelj je ustao i samim tim činom dobio svu našu pažnju. Svojim iritirajuće, teatralnim glasom je najavio novu učenicu, Amaris Mae Smith. Djevojka duge, kovrčeve, smeđo-crvene kose je ušla u Dvoranu. Ravnatelj ju je uputio prema nama. Uperila je pogled prema nama, hladni zeleni pogled koji je u meni izazvao neku jezu i odmjerila nas, a zatim brzim korakom došla do stola i sjela na jedinu praznu stolicu. Nije nas više ni pogledala, niti je progovorila ijednu riječ. Dorin i moj pogled su se sreli. Znao sam da mi želi reći : «Rekla sam ti, čudovište.».

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>