Cool man 25 cent

četvrtak, 15.05.2008.

New post

Ej ljudi da vidite što mi se danas dogodilo.sretansretansretansretan
Iso miki ajde evo polako ću vam ispričat
Ddddddddddddaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnaaaaaaaaaasssssssss
mmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiii... šalim se!!!!!
Danas ja i moji prijatelji Pero,Ivan,Zele,Dodo i Nikolathumbupthumbupthumbup
smo išli zajedno kući.
Odjednom nalete moje prijateljice Deja,Klara,Anđela,Elena,Martina,Dinka i Ana.
Bilo je puno maturanata pa smo se počeli špricati vodomzujozujozujozujozujo
Bili smo svi mokri,jedni maturanti su bili bolničari i ja sam jednoj curi s glave drpio kapu.yes
nisam joj vratio,al to je bila jedna obična kapa kakvu nose doktori dok operiraju ljude znate ono
crijeva,krv,želudac...nonono
E onda smo se počeli špricati ali mojim prijateljima i meni je ponestalo vode pa smo išli natočit u jedan kafić,al ja sam čeko prijatelje vani.
Kad su došli s punim bocama vode odmah smo počeli špricati moje frendice,opet nam je ponestalo vode pa smo bježali.
Ja sam se htio popeti na jedno brdo ali sam se poskliznuo i pao pa me moja frendica Deja iznad moje glave stavila bocu vode i skinula čep a ono ja mokar ko morecrycrycrycrycrycry
U školi je bilo plastelina pa sam ja uzeo i pogodio jednu maturanticu u ustamadmadmad
Kad smo otišli kući ja i anđela smo počeli pričati što ćemo sutra napravit.
Ja sam rekao da ću uzeti vodene balone i boce pune vodom pa ću sve potrošiti gađanjem i špricannjemnut
Pero je bio jednu maturanticu pošpricao a ona je uzvratila njemu udarcem punom bocom vode u glavu kako mu je glava odzvanjala.Evo baš ovakozujozujozujozujozujozujo
Jedva čekam sutrapjevapjevapjevapjevapjeva
ajde bok ljudovi kommmmmmmmmmmmmajte me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15.05.2008. u 21:38 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

connect ft. zaprešić boys

boomp3.com

Seka Aleksić-Aspirin

boomp3.com

Black Eyed Peas-Hey mama

boomp3.com


Naj gluplji blogovi:
Soso
Jebeno dobar blog
Za eksplodirat od sramote



Moji linkići



Xena
Klara
Deja
Fuconja
Karla
Martina
Elena
Miss sixty designs

thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
burninmadburninmadburninmadburninmadburninmaddeaddeaddeadheadbangheadbang
hrvatskahrvatskahrvatskablablablablablabla
partypartypartypartylazelazelazelazelazelazeOvo je samo zbog kommova ajde bok ljudi

thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
Nemoj kliknuti ovdje