bloggggggggg

četvrtak, 24.08.2006.

"Par" dana prije dana D

Danas sam bila kod liječnika za pretile ljudove.
Namjera je bila raspitati se za trakicu u tibicu, ali oni meni dali dijetu, pa ćemo vidjeti nakon pretraga.
Sestra mi je kradom rekla ; jako ste mlada, ma kakva strana tijela u organizam, evo vam dijeta, krečite se , pa to je operacija lijepa moja.bang
Da sam joj bar rekla da mi mozak operira jer on šteka, on je glavni krivac koji meni stalno šalje poruke ; Ti si gladna. A ja ga slušam i stalno jedem.njami
E, neće još dugo. A kad krenem neću stati.
Odlično je što mogu pročitati vaša iskustva, ljude koji tu pišu puno više od mene i dijele svoju muku s drugima. Uvijek je lakše biti anoniman i nekom stranom (bar tako misliš) istresti cijeli svoj život, intimu koju možda ni naj frendu ne bi izlajao.
Zato ovo postoji. Pa ljudi samo naprijed, bitno je da nađemo naćin da pobijedimo sebe, druge, ma uopće nije važno.
U sportu kažu, važno je sudjelovati, pa budimo sportaši umom kad već štrajkamo tijelom.eek
Pokrenula sam lavinu, kad napravim sve te pretrage, odlučit ću što će biti.
Vjerovatno ću probati još jedanput dijeta i kretanje , a ako i ovaj put zaserem odoh na operaciju pa nek rigam.
Ako ipak uspijem na prvi način dignut ću si spomenik !
Ne mislim riknut, možda ću onda moći pomoći i drugima, iskustvom , savjetom,
umjereno naravno jer svi su svjesni svojih problema ne treba im netko da ih na to stalno podsjeća.party

- 22:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • želim imati svoj blog da mogu komunicirati s mnoštvom inteligentnih ljudi koji su spremni nesebično pomoći drugima svojim primjerom, snovima, životima.

Linkovi

  • Rođena 1977.
    Zmaj kod kineza
    Debela kod hrvata njami
    Volim sve što vole mladi party
    cerek