X...DOBRODOŠLI NA MOJ BLOGACH!...X ...neznam koji naslov da stavim... - cool stuff - Blog.hr
x...Linkachy...x
Blog.hr
BILLY TALENT

BLOGOVI KOJE ČITAM:
x...poznajem...x
x...5ra...x Zakoon cura...
x...Kike...x Moja Rodica!...
x...An@...x Frendica...
x...Angel Doll...x Blog Moje Sister...

x...AngelLove...x My stari...

BESPLATNI PREDLOŠCI

Pošalji Mi Mail(klikni na sliku)...
x...Pošalji Mi Mail...x
x...Ulogiraj Se U Svoj Blog...x


x...About Me...x

x...x...x...x...x...x...x...x...x...x...x...x...x

Billy Talent - Surrender Lyrics


Billy Talent - Surrender

She reads a book from across the street
Waiting for someone that she'll never meet
Talk over coffee for an hour or two
She wonders why I'm always in a good mood

Killing time before she struts her stuff
She needs support and I've become the crutch
She'll never know how much she means to me
I'd play the game but I'm the referee
[CHORUS]

(Surrender)
Every word, every thought, every sound
(Surrender)
Every touch, every smile, every frown
(Surrender)
All the pain we've endured until now
(Surrender)
All the hope that I lost you have found
(Surrender) Yourself to me
Even though I know what I'm looking for
She's got a brick wall behind her door
I'd travel time and confess to her
But I'm afraid she'd shoot the messenger

[CHORUS]

I think I found a flower in a field of weeds
I think I found a flower in a field of weeds
Searching until my hands bleed
This flower don't belong to me
I think I found a flower in a field of weeds
I think I found a flower in a field of weeds
Searching until my hands bleed
This flower don't belong to me
This flower don't belong to me
Why can't she belong to me?

Every word, every thought, every sound

Every touch, every smile, every frown
All the pain we've endured until now
All the hope that I lost, you have found
[CHORUS]

(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask




cool stuff

x...Objavljeno: petak, 01.09.2006....x

...neznam koji naslov da stavim...

x...pozdraw...x mah
pozdrav ljudi nakon pet dana bez posta... wave
ovih dana sam u strci tako da ništa nisam stigla... headbang
sorry ljudy, ali takav je život (čupav i dlakav rolleyes)...
oprostite mi što vam ovih dana nisam komentirala blogache...
svaki dan spavam do 12, pola 13...
svaki dan imam trening...
tako da rijetko stignem na komp, a kad stignem pošaljem ljudima predloške i to je to...
sad kad napišem postek sve ću vam ja to nadoknaditi...
svakom ću ostaviti po 10-tak komentara...


u utorak navečer mi je došla rodica Kike (=Njen Blogach=, sve sam joj ja uredila, hvala, hvala)... smijeh
tu kod nas je još do sutra, a sutra navečer ide doma u Makarsku... (to miki, šala šala...) zujo naughty
i tako... burninmad headbang blabla puknucu


sutra imam dvije utakmice, i neće me biti cijeli dan...
kad dođem otuširam se, spremim i pravac na frendičin piđama party...
juuuuupi, bit će zakon...
jedva čekam...
mislim da imamo jednu utakmicu u virovitici, onda se spremimo i krenemo (nemam pojma gdje) na drugu utakmicu... headbang...
i tako, majko mila crknut ću...
još danas imam tening...
joj ljudy moji... no nono


plizzzzz ljudy glasajte mi za blogach...
imate sa strane onu slikicu (kliknite na nju i ući ćete na croblogeri.com i tamo stisnite glasaj)...
hvala vam...


hvala svima na posjeti, komentarima...
ma najbolji ste... tnx...

sad polako gibam...
moram vam ići ostavljat komentare...

ciao... pozdraw... bye... bok...

- 13:38 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 128 ] - x...Troši Boju...x - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

x..About Blogach..x
x...My Stuff...x
Desing By: Andrij@n@
Copyright © 2006/2007