X...DOBRODOŠLI NA MOJ BLOGACH!...X ciao ljudy, i'm back - cool stuff - Blog.hr
x...Linkachy...x
Blog.hr
BILLY TALENT

BLOGOVI KOJE ČITAM:
x...poznajem...x
x...5ra...x Zakoon cura...
x...Kike...x Moja Rodica!...
x...An@...x Frendica...
x...Angel Doll...x Blog Moje Sister...

x...AngelLove...x My stari...

BESPLATNI PREDLOŠCI

Pošalji Mi Mail(klikni na sliku)...
x...Pošalji Mi Mail...x
x...Ulogiraj Se U Svoj Blog...x


x...About Me...x

x...x...x...x...x...x...x...x...x...x...x...x...x

Billy Talent - Surrender Lyrics


Billy Talent - Surrender

She reads a book from across the street
Waiting for someone that she'll never meet
Talk over coffee for an hour or two
She wonders why I'm always in a good mood

Killing time before she struts her stuff
She needs support and I've become the crutch
She'll never know how much she means to me
I'd play the game but I'm the referee
[CHORUS]

(Surrender)
Every word, every thought, every sound
(Surrender)
Every touch, every smile, every frown
(Surrender)
All the pain we've endured until now
(Surrender)
All the hope that I lost you have found
(Surrender) Yourself to me
Even though I know what I'm looking for
She's got a brick wall behind her door
I'd travel time and confess to her
But I'm afraid she'd shoot the messenger

[CHORUS]

I think I found a flower in a field of weeds
I think I found a flower in a field of weeds
Searching until my hands bleed
This flower don't belong to me
I think I found a flower in a field of weeds
I think I found a flower in a field of weeds
Searching until my hands bleed
This flower don't belong to me
This flower don't belong to me
Why can't she belong to me?

Every word, every thought, every sound

Every touch, every smile, every frown
All the pain we've endured until now
All the hope that I lost, you have found
[CHORUS]

(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask




cool stuff

x...Objavljeno: srijeda, 16.08.2006....x

ciao ljudy, i'm back

x... ciao ljudy (tj. blogery) ...x
evo me, i'm back
jučer sam se vratila, ali pošto sam bila umorna od puta nije mi se dao pisati new post, neda mi se ni sad, ali što se mora mora se...
nedajući se da ću umrijeti od dosade tamo, stvarno sam se prevarila, bilo mi je genjalnooooo, genijalno ljudy moji...
skoro svaku večer smo ja i moja rodica kike išle van, išle smo u neki bar nautilus i lagano ispijale voćne koktelćiće uz super muziku i atmosferu...
joj... to su bili ti dani...
ovim putem pozdravljam kiku (koja sigurno čita ovaj postić)...
ciao kike... (napravila si je novi blog, pa ako vam se da navratite Black Angel [ja sam joj pomogla oko dizajna, hvala hvala] )
sada žalim namcor no što nisam ostala još, ali nebi ni mogla jer mi uskoro počinju treninzi (no, nebiiiii headbang mad blabla burninmad puknucu)...
trebali smo se vratiti u nedjelju (13.08.), ali došlo je do promjene plana i ostali smo malo duže od planiranog...
vratili smo se ja, tata i brat...
sestra i mama su ostale još i mislim da će još tamo biti nekih tjedan dana...
jupiiiiiiiiii, sad sam ja šefica kuće... thumbup wink party rofl
hi, hi, hi...
fakat mi je bilo super, ludo i nezaboravno, ali mi je vrijeme tako brzo prošlo...
za 2 tijedna počinje šajze škola... isooo miki...
kako je ovo ljeto brzo prošlo...

ponovo sam otvorila galeriju...
pa ako želite, ako imate volje, ako imate snage, ako imate vramena nvratite...
slobodno vi navratite... GALERIJA PREDLOŽAKA
više nemam ništa pametno za reći, stoga gibam...
ajde ciao...

- 18:12 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 78 ] - x...Troši Boju...x - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

x..About Blogach..x
x...My Stuff...x
Desing By: Andrij@n@
Copyright © 2006/2007