X...DOBRODOŠLI NA MOJ BLOGACH!...X Ciao... (ovo je duuuuuuugi post) - cool stuff - Blog.hr
x...Linkachy...x
Blog.hr
BILLY TALENT

BLOGOVI KOJE ČITAM:
x...poznajem...x
x...5ra...x Zakoon cura...
x...Kike...x Moja Rodica!...
x...An@...x Frendica...
x...Angel Doll...x Blog Moje Sister...

x...AngelLove...x My stari...

BESPLATNI PREDLOŠCI

Pošalji Mi Mail(klikni na sliku)...
x...Pošalji Mi Mail...x
x...Ulogiraj Se U Svoj Blog...x


x...About Me...x

x...x...x...x...x...x...x...x...x...x...x...x...x

Billy Talent - Surrender Lyrics


Billy Talent - Surrender

She reads a book from across the street
Waiting for someone that she'll never meet
Talk over coffee for an hour or two
She wonders why I'm always in a good mood

Killing time before she struts her stuff
She needs support and I've become the crutch
She'll never know how much she means to me
I'd play the game but I'm the referee
[CHORUS]

(Surrender)
Every word, every thought, every sound
(Surrender)
Every touch, every smile, every frown
(Surrender)
All the pain we've endured until now
(Surrender)
All the hope that I lost you have found
(Surrender) Yourself to me
Even though I know what I'm looking for
She's got a brick wall behind her door
I'd travel time and confess to her
But I'm afraid she'd shoot the messenger

[CHORUS]

I think I found a flower in a field of weeds
I think I found a flower in a field of weeds
Searching until my hands bleed
This flower don't belong to me
I think I found a flower in a field of weeds
I think I found a flower in a field of weeds
Searching until my hands bleed
This flower don't belong to me
This flower don't belong to me
Why can't she belong to me?

Every word, every thought, every sound

Every touch, every smile, every frown
All the pain we've endured until now
All the hope that I lost, you have found
[CHORUS]

(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask




cool stuff

x...Objavljeno: četvrtak, 27.07.2006....x

Ciao... (ovo je duuuuuuugi post)

E bok ljudi! Kaj ima?
Ja sam danas dobre volje, pa vam se malo javljam...
Kod mene nema ništa novo, sve staro, sve boring...
Svaki danček se kupam u svom bazenčiću u dvorištu, jako je velik...
Visok je 1,10 m, a velik 4, 5 metara... (nije da se hvalim)
Budem vam na kaju posta stavila skicu, bazenčića...
I tako...
Danas mi je buraz (18 godina) otišao na more, tj. na Pag (Zrće) sa 2 svoja frenda...
Jupi neće ga biti tjedan dana, a ipak mi je žao...
Ja i on se uvijek udružimo protiv moje boring sister (Angel4love) i onda se svađamo i tako...
Nekad imamo svojih uspona i padova, ali kaj češ takav je život (čupav i dlakav)...
Na more idem 04.08. i bit ću tamo deset dana...
Vraćam se ja mislim 13.08., a treninzi mi počinju 15.08. ...
Joj nebi ja na treninge, svaki dan trčati po šumi, nebiiiiiiii....
Ja vam nemogu opisati kako meni dani brzo prolaze, a osjećam se kao da je jučer bio zadnji dan škole...
I evo još malo i napast (škola posrana i usrana) počinje...
Samo se veselim svom društvu iz razreda, ludorijama koje radimo u školi i tako...
Na more mi se tako neda ići, ali nema veze prespavat ću tih 10 dana kojih sam na moru i brzo će proći...
Jučer sam malo čistila sobu, sad blista... Nema više prašine i nečistoća, sve je čisto...
Ajde Hvala Bogu...
Napravila sam novi blog, onako neki malo darkerski (pun je anđela)...
Evo vam adresa: little angel love i ostavite malo komentara, barem dva ili tri...
Sad kad napišem ovaj post, idem napisati post na novom blogu...
Iz posta u novi post vas posječam na galeriju predložaka...
Evo vam adresa: BESPLATNI PREDLOŠCI
Imala sam malo problema problema sa galerijom i ovim blogom...
Pošto sam sve slike uploadala na blogspremnik.com, a on više nije u funkciji, sve slike se više nevide ni na predlošcima ni na mom blogu... (sad sam sredila galeriju i sve predloške, pa možete normalno nastaviti naručivati predloške...)
JAKO MI JE ŽAO ŠTO SE TO MORALO DOGODITI...
Ah jebi ga, kriv je blogspremnik.com on mi stalno nešto sere malo radi pa neradi, ali sad mislim da više neće raditi zauvjek...
Šta još reći...
Pretpostavljam da vas puno iliti većina neće pročitati ovaj duuuuuugi post, ali kak oćete...

Evo vam slike mog bazena:

x...bazenčić...x

x... opet bazenčić...x

x... i opet bazen...x

- 16:24 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 101 ] - x...Troši Boju...x - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

x..About Blogach..x
x...My Stuff...x
Desing By: Andrij@n@
Copyright © 2006/2007