nedjelja, 15.08.2010.

nowii poSt....

Image and video hosting by TinyPic



eii....ewo sada cu reci nes wise
o meni...ja sam iwana..prezime nie bitno XD...
sada cu u 7 razzyesyes
imam 12 i pol godina...moa naj pjewacica je awril..a nekad
mi je awril bila idol al wise nienononono
moje naj pjesme su:i can do better,funhouse,in bloom i..jos neke..pjevapjeva
ali mi se neda nabrajati...moje naj jelo je pomfri,spageti i lazanje njaminjamifino
imam facebook,ako me ocete dodati pitajte...slobodno..zubo
ako zelite broj mog moba..meni j zao ali je
priwatno,,zato nedam..sorry..no
ja sam se rodila u njemackoj..u offenbachu..17.02.
u horoskopu sam wodenjak...moje naj frendice su::santina,nedzmina,gloria i jos
neke iz mog razzredaa..moa nejgora frendica je nikol..
ona je glupa ko krawa..ups..necu wrijedjato ziwotinju....ubiti ja
tu tipicu jako mrzim..burninmadburninmadburninmad
hmmm...sta da jos kazem...ako imate neki prijedlog o
cemu da pishem jawitee..slobodno...tjt...za sada i nezaborawite
nakon 20 ili wise komowa pisem nowi post..
bye...

MaŁŁa u obŁaciMa



Image and video hosting by TinyPic


16:39 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.