< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Beyond the Wheel/ Or not?

Opis bloga

Er... u hodu ću se sjetit =D

Linkovi

Tanja
Berta
Mali Lešinar
Neki tam idioti =D
Blanka
Fićo


Live u Haagu =D

Live u Haagu #2 =D

Soundgarden - Beyond the Wheel (live)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

This is me =D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Soundgarden
Alice in Chains
Pearl Jam
Nirvana
Mad Season
Temple of the Dog


Foo Fighters
Audioslave
Chris Cornell
Aerosmith
Black Sabbath
Sonic Youth
Iggy & The Stooges
Sonata Arctica
Meat Puppets


Bijelo Dugme
Azra
Zabranjeno Pušenje
Oliver
Gibonni
Riblja Čorba
Idoli
Indexi
Jinx

msn mail

steel_dragon77@hotmail.com

Keep you in the dark, you know they all pretend...

All five horizons revolve around her soul...

free music


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

nedjelja, 18.05.2008.

Vinodar, koncerti... Ultra-mega-dugi post =D

Eto, dugo ne napisah post, ali ovaj vikend nema milosti =P Iako je i prošli vikend bio dobar (pogotovo petak), nisam slikao niš, tak da mi je bilo glupo napisat post bez slika.

ALI!

Zato je drukčije ovaj vikend :D Imam tonu slika, umoran sam ko pas, feštao sam 24/7 a još me čeka ludi dan... Što da kažem, osim - ludnica :O

PETAK, 9.5.2008.

Da počnem sa prošlim petkom. U Saloonu se pod pokroviteljstvom Majda corp.-a, Goldžiplasta i Radio Gornjeg Daruvara održao unplugged koncert grupe Semir i Instruktori, zajedno sa Filjom. Atmosfera je bila predobra, iako mal prostor, bio je idealan za unplugged koncert. Sviralo se oko 3 sata, sa jednom manjom pauzom =D Također je bilo manjih tehničkih problema, kao recimo, Hasino trganje svake fakin žice koji promijeni na elektro-akustari! =D
Bend je imao besplatna pića cijelu noć i zahvaljujemo se vlasniku na tome, te na pozivu za još jednu svirku poslije škole ;) Hvala Majdi na organizaciji i prijevozu. Hvala Kebi što je crn. Hvala Hasi što umjesto prstiju ima noževe. Hvala Filji što je rasturio za svoj prvi nastup. Hvala Jozi što je dofuro ele.gitru :D
Kao što rekoh, nema slika, ali sam se zato raspisao XD Tak da, možete slobodno komentirat konc :)

Moving on...

PETAK, 16.5.2008.

Uf... ovo mi je bio dan za pamćenje.. Predobro-sve! :D I da, taj petak je Mirjani i meni važan jer označava osam mjeseci naše veze :) Volim te, kiddo, always will ;) =*

Eh da... Dakle, idemo. Sve je počelo u pol 9 u Špici. Našao sam se s Brixom, Dekijem, Vacom, Čakom i ostalima. Grad je bio PUN. PREDOBRO! Raje je bilo kao nikad dosad i atmosfera mi je samo davala polet :D Čekali smo E.T. ali to nam nije bila jedina postaja ;) Poslije E.T.-a su neki dečki svirali kod Besta i napravili predobru (i nadasve plesnu) atmosferu. Svaka čast! Također su tehničari imali maturalnu, a budući da sam pozvan - nisam mogao odbiti =D
E.T. je napravio predobru atmosferu, a Katarina je zapalila više od 70% (muške) publike. Damn... Dobro pjeva xD Brix, ja i Hrčak smo se bacali ko manijaci, a njih dvojica su pokupili neko dijete i držali ga na leđima =D Ja sam neke druge držao na leđima xD Pozdrav Zrni koja je bila nadasve raspoložena za ples :)

Nakon toga smo otišli na maturalnu i što ću ja radit osim - plesat. Izvrtio par cura, najeo se, napio (u svakom smislu te riječi :D) i ono... predobro mi je bilo :) U 4 sam se vratio doma i u 8 sam se digao da bi stigao nastupit s folklorom na centru... -.- Al to je drugi dan ;)

SUBOTA, 17.5.2008.

Mda... Škoro u centru.. bah -.- Taj čovjek samo priča..

Uglavnom, počnimo od jutra. Brzo oblačenje u narodnu nošnju i onda povorka gradom. Pjesma, piće i ples. Neću vam sad opisivat nastupe, ali zadržali smo se u nošnjama od 9 do 5. Bio sam umoran ko pas, al sam se nekaka držao :D Bilo je tu svačeg - degustacija vina, slikanja za kalendara, web-stranice.. Nemam slika s tog, ali će biti :) Jer dosta mojih kolega folkloraša je to slikalo.
Vratih se kuć, mali odmoro, došla Mirjana i pravac Škoro..

Dolazimo na centar.
Škoro: "Yadda, yadda, yadda, bla bla bla bla.. turizam, bla bla
*minuta pjesme*
Škoro: "Yadda, yadda, yadda, bla-fucking-bla.. *10min*

Tak je to bilo otprilike =D I pozdrav Vanji koja je super otpjevala Tajnu najveću sa Škorom ;)

Ostatak noći je proveden u ugodnom društvu, ugodnom piću, ugodnoj hrani i sve ugodnom =D Neda mi se više pisat, sigurno samo čekate slike.. And here they are! =O
I da, moram napomenut da je Podroom svirao, napravili su predobru atmosferu, svaka čast :)

Veliki pozdrav svima i vidimo se za ludi dan =D Be afraid, be very afraid xD

=)

Brixić i ja =D

Image Hosted by ImageShack.us


Splićo rastura =P

Image Hosted by ImageShack.us


Kao i svi i oni su veseli ;)

Image Hosted by ImageShack.us


Marinče i ja

Image Hosted by ImageShack.us


Inass :D

Image Hosted by ImageShack.us


Pankeri =D

Image Hosted by ImageShack.us


Vujca i company :D

Image Hosted by ImageShack.us


Khm... dame i gospodo, predstavljam vam najveće jebače sjeverozapadno od Toplice i jugoistočno od Presoflexa =O

Image Hosted by ImageShack.us


Always Coca-Cola O.o

Image Hosted by ImageShack.us


Čako, Ćuly i Berta

Image Hosted by ImageShack.us


Berta i ja

Image Hosted by ImageShack.us


Konc je počeo

Image Hosted by ImageShack.us


Kjut =D

Image Hosted by ImageShack.us


Damn... kak je dobr.. ovaj.. dobro pjeva :D

Image Hosted by ImageShack.us


Pratilje xD

Image Hosted by ImageShack.us


Šewac, Damjan i Rafo

Image Hosted by ImageShack.us


Željo naš =D

Image Hosted by ImageShack.us


Tancanje

Image Hosted by ImageShack.us


SUBOTA

Škoro a.k.a Blebetalo -.-

Image Hosted by ImageShack.us


Tena i Mira :)

Image Hosted by ImageShack.us


Tena i ja :D

Image Hosted by ImageShack.us


Društvo :)

Image Hosted by ImageShack.us


Ljudi O.o

Image Hosted by ImageShack.us


Vac, ja, Čako i Brix :)

Image Hosted by ImageShack.us


Alexa i njegova rakija =D

Image Hosted by ImageShack.us


Dinko

Image Hosted by ImageShack.us


Keba pere stolni

Image Hosted by ImageShack.us


Burke (i Marija :D)

Image Hosted by ImageShack.us


Mira i Patriša

Image Hosted by ImageShack.us


Druže majore! :|

Image Hosted by ImageShack.us


Vac (gleda dolje), Dino i Deki =D

Image Hosted by ImageShack.us


Atmosfera u bluru =D Podroom svira

Image Hosted by ImageShack.us


I opet malo atmosfere..

Image Hosted by ImageShack.us


Plesalo se ;)

Image Hosted by ImageShack.us


Susjeda i Pusa ;)

Image Hosted by ImageShack.us


Sviralo se ;)

Image Hosted by ImageShack.us


4.a i Majdica naša :D

Image Hosted by ImageShack.us


Najbolja slika koju sam uslikao... ikad =D

Image Hosted by ImageShack.us


Braco i seka... kjut :P

Image Hosted by ImageShack.us


Leo u svom nesvakidašnjem looku =D

Image Hosted by ImageShack.us


Senkica i ja :)

Image Hosted by ImageShack.us

|Yes, considerably 17| Trashcan| Permalink| By|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.