< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Beyond the Wheel/ Or not?

Opis bloga

Er... u hodu ću se sjetit =D

Linkovi

Tanja
Berta
Mali Lešinar
Neki tam idioti =D
Blanka
Fićo


Live u Haagu =D

Live u Haagu #2 =D

Soundgarden - Beyond the Wheel (live)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

This is me =D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Soundgarden
Alice in Chains
Pearl Jam
Nirvana
Mad Season
Temple of the Dog


Foo Fighters
Audioslave
Chris Cornell
Aerosmith
Black Sabbath
Sonic Youth
Iggy & The Stooges
Sonata Arctica
Meat Puppets


Bijelo Dugme
Azra
Zabranjeno Pušenje
Oliver
Gibonni
Riblja Čorba
Idoli
Indexi
Jinx

msn mail

steel_dragon77@hotmail.com

Keep you in the dark, you know they all pretend...

All five horizons revolve around her soul...

free music


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

nedjelja, 27.04.2008.

Bah... neam inspiracije za naslov...

... ali uglavnom - feštalo se =D

Opet kod Čake, nakon mjesec dana stagnacije i shitty izlazaka u grad, došla je i ova fešta. Iako nisam dugo ostao zbog.. hm.. važnijih stvari ;) Bilo je ok, kao uvijek. Nisam razočaran =D
Inače, ovaj vikend je bio relativno dobar. Nisam stigao na "Rokaj", ali čuo sam da je bilo malo.. er.. glasno xD Imao sam probe s bendom nakon dugo vremena i moram priznat da je predobro. Pogotovo zato jer smo svirali Cornella =D Šta da još velim.. A ne znam, nemam neke osobite inspiracije danas, vikend ko vikend, fešta ko fešta ;) Evo slika.

Love ya, M =)

Patriša i ja u Špici, priprema za partijanu =D

Image Hosted by ImageShack.us


Atmosfera..

Image Hosted by ImageShack.us


The host - ol d bičz

Image Hosted by ImageShack.us


Deki i Grkinić neš kemijaju =D

Image Hosted by ImageShack.us


Blanči i Nina

Image Hosted by ImageShack.us


Kitke i ja

Image Hosted by ImageShack.us


Tihana i Blanči

Image Hosted by ImageShack.us


Maturalni par =P

Image Hosted by ImageShack.us


Tihana i ja

Image Hosted by ImageShack.us


Njih tri

Image Hosted by ImageShack.us


I onda druge tri :D

Image Hosted by ImageShack.us


Jebaaaači xD

Image Hosted by ImageShack.us


Jaka i Ćuly =D

Image Hosted by ImageShack.us


Fešta u naponu =O

Image Hosted by ImageShack.us


U još većem naponu =D

Image Hosted by ImageShack.us


Tihana, Dragana i Mica

Image Hosted by ImageShack.us


Mica i Tihana

Image Hosted by ImageShack.us


Moje Cunce i ja =*

Image Hosted by ImageShack.us


Nije onako kako izgleda =O

Image Hosted by ImageShack.us


Fuck yeah! =D

Image Hosted by ImageShack.us

|Yes, considerably 10| Trashcan| Permalink| By|

nedjelja, 20.04.2008.

Lord of d ringz, Zg - road trip

Eto, došlo je vrijeme i da mi sa zbora dobijemo nešto od gimnazije. U početku je trebalo biti besplatno, ali eto, uzimajući u obzir materijalne okolnosti gimnazije, morali smo si platit ovaj trip -.-
Eto, krenuli smo u subotu u 8 ujutro.. Ja sam došao među zadnjima, sa rasčupanim frizom i izrazom lica koji je govorio "oću spavat". A ništa, snašao sam se i sjeo kod Filje, igro malo njegov DS. Nakon tog je Đoz počeo svirat, pa smo si malo pjevali i tak.. Atmosfera u busu je bila pohvalna.
Došosmo u Zg, sjeli u kavanu Lisinski koja je govno -.- Jebote, 14kn za jedan SRK kave! Ma daaaj.. jebote, za te pare mogu popit 2, 3 kave u Špici -.- Al ajd, jednom se živi O.o
Ogledali smo taj multimedijalni lord of d ringz spektakl.. bilo je ok, nisam nezadovoljan :D Nakon toga slobodno vrijeme, koje je trajalo kraće od seksanja Al-a sa Peggy -.- Katastrofa.. jedva sam se stigo nać s frendom, nisam niš stigo kupit.. Zato jer panjevi nisu znali nać pravi tramvaj xD
Put nazad bio sličan putu naprije O.o Tak da.. Pozdrav Valentini.. "I"!!!! :D

Došao sam doma, umoran ko pas.. Otuširo se, lego na krevet i počeo gledat Bonda.. Odjednom mi neko kuca na balkon, kad ono MIrjana :D "Ajd u grad."
Nisam imao baš izbora, pa sam se spremio za 5min i otišao.. Otišli do "kotlovnice", zajebavali se, pjevali, slikali.. ok je bilo. A onda do Špice i opći kaos =D Mala sranja su bila ovu subotu, neki ljudi koji nisu trebali najebat su najebali i žao mi je zbog tog..

Ha da... Evo slika iz Zg, nema ih puno.. Grad nisam slikao jer nisam imao volje. Pozdrav svima!

Đoz

Image Hosted by ImageShack.us


Bus O.o

Image Hosted by ImageShack.us


Fića

Image Hosted by ImageShack.us


U idiotskoj kavani Lisinski #1

Image Hosted by ImageShack.us


U idiotskoj kavani Lisinski #2

Image Hosted by ImageShack.us


Ne moram ponavljat xD Ma joj, 14 kn, kava.. priznajem.. :S

Image Hosted by ImageShack.us


Blanči, ja i Matea

Image Hosted by ImageShack.us


Društvo..

Image Hosted by ImageShack.us


The one, the only.. the Majda =O

Image Hosted by ImageShack.us


Seljo, Pero i Crni

Image Hosted by ImageShack.us


We've got tickets! :O

Image Hosted by ImageShack.us


Crni i ja sa napušenim facama..

Image Hosted by ImageShack.us

|Yes, considerably 20| Trashcan| Permalink| By|

nedjelja, 13.04.2008.

Humanitarni koncert u Đoniju =D

U početku nisam htio napisati ovaj post zbog manjka slika, ali ipak, događaj je bio predobar, organizatori su si dali velikog truda i stvarno bi bila šteta ne spomenuti ovo.

Dakle, u petak, 11.4. održao se humanitarni koncert za ne-baš-tako-imućnu djecu... Organizatori su bili treći razredi gimnazije (pozdrav Maji, Ani, Viktoriji i svim ostalima koji su se potrudili za ovaj koncert). Ali, istog tog dana smo Hasica, Seljo, Keba i ja oko 18h zajedno sa Phobosima postavili stage. Fala Phobosima na opremi i dobroj volji, te super svirci.

Neko nam je dao ime Company of five.. a nas ni nema 5 O.o Tako da smo ga netom prije koncerta promijenili u Semir i Instruktori =D Semir, el.. to sam ja.. el.. :D
Koncert je bio predobar, baš onako kako sam htio da ispadne. Grungy, zajebancija, sa puno plesa, puno publike ispred nas, te naravno, predobra suradnja publike sa bendom ;) Fala svima koji su plesali i pjevali s nama, velik gušt je bio. Ponajviše me iznenadilo to što je većina publike znala tekst od Black Hole Sun.. svaka čast!
Eto, što još reći osim - stvarno dobar petak, s puno smijeha, veselja te dobre volje!

Pozdrav od Semira i jedan veliki pozdrav mojoj nadasve boljoj polovici. Love ya, honey :)

I da, Tanja, daj se saberi više -.- Oćemo onu staru, a ne.. ne znam ni ja šta -.-

Evo slika... Nema ih puno, tak da... No hard feelings :P Patricia je "slikala" :D Da, da.. bacala se ko luda! xD

Mary i Patriša

Image Hosted by ImageShack.us


Marrr'ć :D

Image Hosted by ImageShack.us


Patriša i Blanči

Image Hosted by ImageShack.us


Atmosfera

Image Hosted by ImageShack.us


Wanja i Milla

Image Hosted by ImageShack.us


Patriša i Milla

Image Hosted by ImageShack.us


Semir i njegov vjerni basist xD

Image Hosted by ImageShack.us


Semir i.. njegov.. er.. gitarist koji voli gledat ne-znam-di xD

Image Hosted by ImageShack.us


Bubnjar... Crni!!! =D

Image Hosted by ImageShack.us


Perika... fuck yeah! Fala Ljubice =D

Image Hosted by ImageShack.us


Yeeeehaaaw!

Image Hosted by ImageShack.us


Nema perike =/

Image Hosted by ImageShack.us


Semir i njegova nadasve bolja polovica =D

Image Hosted by ImageShack.us

|Yes, considerably 19| Trashcan| Permalink| By|

nedjelja, 06.04.2008.

Subota ko' subota =D

Evo, nakon serije od jako dobrih vikenada, došao je i taj koji nije bio baš nešt =/
Ipak, bar je Mirjana bila u gradu, pa mi je to pobošljalo raspoloženje :)
Prvo smo ona i ja otišli na rođendan kod Valentine (sretan rođendan, btw), bilo je dost dobro.. Dobri, stari parkić i dobar stari krug =D Glavno da sam se najeo jadro keksa.. Ljudi su bili relativno dobro raspoloženi, Blanka došla kasnije i tak.. :P Mali Lešinar me zamijenio u slikanju, tak da on ima copyright na većinu ovih slika danas xD
Oni su još ostali tamo, a ja otišao do Špice. Malo je suxalo, al ono.. Stella je pala xD S mojom vjernom kompanjonicom Patrišom sam počeo obilazit birceve (al prvo kod nje da obuče jaknu -.-). Onda su došli i ovi iz parka, pa smo si sjeli u Best koji je bio prazan ovaj vikend... Ovi su otišli, ja i Mirjana ostali. Nazvali smo mog jako dobrog frenda iz Zg da mu čestitamo rođendan =D Sretan rođendan, Marko =D
U Staru smo sjedili i zajebavali se, nothing special...
I onda Špica, par Tuborga i gemišteka, diskusija s Marcelom =D, raspravljanje o tom di ćmo poslije prijemnih s Micom, grljenje susjede koja se vratila iz Mađarske xD, raspravljanje da ja nisam Elvir Purić s Benkijem.. i tak =D

Evo slika, uživajte! ;)

Mali Lešinar, foto-guru ove subote =D

Image Hosted by ImageShack.us


Atmosfera #1

Image Hosted by ImageShack.us


Atmosfera #2

Image Hosted by ImageShack.us


Kristina i Nina

Image Hosted by ImageShack.us


Slavljenica Pec-Pec

Image Hosted by ImageShack.us


Mira i ja.. aww.. =P

Image Hosted by ImageShack.us


I ona se dohvatila sakoa =D

Image Hosted by ImageShack.us


Foto-session, fuck yeah! =D

Image Hosted by ImageShack.us


I još jedna =O

Image Hosted by ImageShack.us


Malo si je cugno, morate ga shvatit... xD

Image Hosted by ImageShack.us


Jaaaadrooo =O

Image Hosted by ImageShack.us


Atmosfera #3

Image Hosted by ImageShack.us


Blanči i Kristina

Image Hosted by ImageShack.us


Golupčići :P

Image Hosted by ImageShack.us


Iđa/Jan/Jovan (po novom) i ja =D

Image Hosted by ImageShack.us


Atmosfera #4

Image Hosted by ImageShack.us


Bratić, ja, buraz

Image Hosted by ImageShack.us


Mica i ja =D I graševina, el..

Image Hosted by ImageShack.us


Pa susjeda moja! =D Svježe dovučena iz Mađarske :P

Image Hosted by ImageShack.us

|Yes, considerably 13| Trashcan| Permalink| By|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.