Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Kao veliki ljubitelj životinja, molim da kliknete na Noina Arka , možda vas koje tužno siroće osvoji

A ako imate svoje četveronožce, neka se nađe veterinarski kutak



Sexy praznike svima želi Confetta
kiss

confetteria

ponedjeljak, 22.01.2007.

blogerskih 5 točaka

ajde da obavimo i to :

1. bila sam jako razmaženo dijete i da me "očvrsnu" , sa 4 g upisali su me u izviđaće
Na prvo ljetovanje sam išla u pratnji starije sestre i drugu noć se sakrila u ormar. Tražili su me satima, alrmirali čak i policiju i lučku kapetaniju koji su me tražili cijelu noć ... a ja cijelo vrijeme šutila u ormaru i ujutro iskočila van uz uzvik - e jesam vas!
Na zimovanje na Papuk sam išla sama i pokušala pobjeći iz zimovališta. Plan je bio spustit se niz planinu na vreći napunjenoj novinama. Našli su me polusmrznutu nakon par sati u nekoj grabi, kako hranim nekog cucka lutalicu... Naravno, bijeg je bio pomno spreman pa sam pripremila i hranu za put - kajganu spremnjenu u đep jakne.
Više me nikad nigdje nisu pokušavali poslat.



2. jednom sam ukrala šminku iz DM-a
Žurila sam se na brzinu kupiti par stvari u dm-u kad mi je zapeo za oko nekakav ruž-sjajilo, skupo ko sam vrag. Isprobala sam nijanse i usput premetala te sve stvari po rukama ... Došla na blagajnu, stavila sve na pult, platila... A kad sam izašla van sam skužila da sam cijelo vrijeme uz ključeve auta i novčanik u rukama držala i taj ruž i da ga nisam platila. Bilo me toliko sram se vratit da me ne optuže da sam to namjerno ukrala a onda sam kasnije mjesecima izbjegavala tu trgovinu jer šta ako je netko skužio na kameri da sam to ukrala i prepoznaju me kad dođem, a i bilo me sram što se nisam odmah vratila i to platila. Uglavnom, i danas izbjegavam taj dućan.


3. užasno se bojim sarkoma
za one koji neznaju, to je rak kostiju koji se širi jako brzo i podmuklo, a najčešći je na ekstremitetima... Upoznala sam i družila se s nekoliko ljudi koji su to preživjeli i iskustvo je uglavnom ovakvo : osjećaš se savršeno dobro osim nekih sitnih smetnji , a doktor ti govori da ti moraju amputirati nogu... Ili ugraditi umjetni kuk... Pogled na amputirani dio, ožiljke i teškoće s kojima se suočavaju, posebice nemoć u najosnovnijim radnjama i ovisnost od ljudima oko sebe me užasava... Da ne spominjem da se ovih dana kćer moje prijeteljice, mali dvogodišnji anđeo po imenu Angela u Klaićevoj bolnici bori protiv teškog sarkoma i još ne znaju hoće li poduzeti operativni zahvat.



4. spavam s mačkom
Naravno, kad ne spavam s dečkom ... Moja zelenooka ljubimica sjajne crne dlake najčešće se sklupča uz moj trbuh ili noge, i uvijek osjeti kada sam tužna ili jadna i tada me umiruje tihim mrrr-mrrr



5. želim živjeti na selu
prije bi živjela u kamp kućici nego stanu u zgradu... Životni san mi kupiti imanje u zaleđu istre ili još bolje- selo Bribir kraj Crikvenice, urediti staru kuću, i baviti se vrtom, cvijećem, čoporom životinja i - djecom (svojom). Naravno, sa svakim novim muškarcem kojeg upoznam moj san se čini sve daljim i daljim jer sa rijetko kojim bi si to mogla priuštiti i rijetko kojem uopće padne na pamet ideja kupiti konja a kamoli da bi čistio štalu da konju bude čisto i uredno... Zato se možda i ubijam u poslu i stalno kalkuliram, jer kad-tad, pa makar kao stara baba ću si kupit neku štalu i staru ragu koju je netko htio bacit za kobasice (p.s. zemlju već imam, nije baš u primorskim krajevima ali je definitivno na selu)

p.s. baš ti hvala vodenjak... dužan si njamiparty za ovo !


- 01:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
o ljubavi ... i ostalim stvarima koje idu uz nju


tko se srami ostaviti komentar javno, neka mi šapne na: confetta_love@yahoo.com