Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Kao veliki ljubitelj životinja, molim da kliknete na Noina Arka , možda vas koje tužno siroće osvoji

A ako imate svoje četveronožce, neka se nađe veterinarski kutak



Sexy praznike svima želi Confetta
kiss

confetteria

srijeda, 03.01.2007.

fuck them all - pa šta ako sam kuja !

Ak je godinu sudit po prvim danima... nebu dobro ... Ne znam dal zbog Punog Mjeseca ili moje neispavanosti, al uhvatila me nervoza... Pokušavam se smiriti ali ne ide i ne ide... Oko mene sve kreteni koji mi dižu tlak...Budući ih je puno previše, sve si mislim... da ipak nisam ja u pitanju?!

Prvo - posao... Već danima mi tlak polako raste jer na mene se vrši pritisak da prijeđem na drugo radno mjesto. Koje me ne zanima.
Iskreno, jebe mi se više za "osobni razvoj", "životne prilike" i slična sranja kojima moji nadređeni nazivaju situaciju kada nemaju kvalitetnih ljudi i znaju da sam sposobna dati 120% od sebe kad to zatreba, pa me guraju tamo i u šta me ne zanima!
Rekla sam u par navrata da me određena funkcija ne zanima jer da sam to htjela raditi onda bi se odmah zaposlila na takvom poslu jer mi je to struka. Ali vrlo je očito da to ne radim - jer me ne zanima.
Umorna sam od "učenja" i jebenog trčanja za karijerom! Kako nekim ljudima nije jasno da postoje ljudi koji vole svoj posao i zadovoljni su tamo gdje jesu, barem u ovom trenu i ne zanima ih "napredak".
Znala sam da ti argumenti nisu dovoljni, pa sam pokušala sa time da mi zdravlje nije najbolje i da se želim malo posvetiti tome...Jebe se njima, dok možeš hodat, boli njih ona stvar što se ja svakodnevno šopam legalnim otrovima da bi koliko-toliko funkcionirala!
E, pa zaboli i mene što oni nemaju kvalitetnih ljudi ! Jebe mi se! Ima ih na tržištu koliko želiš, samo treba platiti!
A oni bi htjeli nekoga tko će biti odan, raditi od 0 do sutra, tko je ljubazan i uslužan i kad po 150-i put nekom idiotu mora objašnjavati kako da odradi svoj posao, što postane jako zahtjevno kad se taj isti kreten počne izderavati jer mu "nije jasno". I kad znaš da je bolje plaćen od tebe. A pita TEBE kako da napravi svoj posao. I kad mu ti to objašnjavaš na način da bi i tvoj pas to već odradio, a taj idiot to ne napravi tako nego usere stvar i onda te još tuži nadređenom da "ništa ne valja" ... I ti provedeš jebeno popodne čisteći i ispravljajući sranja za njim!
I dok ti gubiš oči, netko ti uništi sve što danima radiš u jebenoj on-line igrici! Koja bi trebala biti prijateljska! I to ne da te uništi, nego te zgazi. Tamo neki idiot, koji je u real lifeu vjerojatno neki prištavi klinac i koji si je dao krasni nick Angel, neda ti ni to malo zadovoljstvo da imaš svoj mali mir u virtualnom svijetu! Jebu me u stvarnosti, jebu me u igrici...Samo za zbilja nitko da me pošteno pojebe pa da barem na pola sata zaboravim na to kako je svijet sve bliže paklu a ne raju. Jebem ti tu rajsku jabuku i proždrljivog Adama! Još bi i po jebenoj dijeti na kojoj se nalazim svaki dan trebala žderat uglavnom samo jabuke. Yes, samo mi još treba uza sve i da se proserem. Ove moderne dijete bi trebale dolazit uz moto Userite se do ljepote!
Uglavnom, danas sam skužila da sam dobila neku zamjenu. Tj. za to mjesto na koje su me gurali su doveli zamjenu. Curu koja se do sada bavila ni manje ni više nego organiziranjem da nešto dođe od točke A do točke B. A mene su uvjeravali da sam savršena za to jer imam završene financije.
Ma super, sretno im bilo! Kad stvari zapnu, ja neću čisti govna! Ako su se odlučili za jeftiniju varijantu jer očito im je moja cijena bila previsoka, onda neka se naviknu i na jeftinu uslugu.
Vidim ja da je moj rok u ovoj firmi polako pri isteku... Pa da, skoro se bliže 3 godine, a to je nekako vrijeme kad ja obično dignem sidro. Mogu si oni fino ugovor kojim su me pokušali vezati na extra 2 godine i nekoliko stotina tisuća kuna ugovorne kazne ugurat u guzicu ... Moji ugovori su već kod mog super-M odvjetnika na stolu ...Jest da si je napravio plave pramenove i nosi špic cipele na zeleno odijelo, ali .... nisam se pohvalila da sam dobila sud protiv drage majčice. HA! Pohlepne ručice ostale su prazne - nada, niš nije dobila... Baš ništa, svi zahtjevi - odbijeni! HA! Tako će i ovi papci, samo nek se nadaju da im taj komad papira nešto bude značio kad ja popizdim! Još će oni meni platit na kraju da me skinu s vrata!

Toliko o poslu. Da je samo to...bilo bi dobro. Al baš eto jučer mi se javio frend iz drugog grada... Kaže on, bio kod njega u posjeti moj bivši... Onaj prije ovog sadašnjeg bivšeg... Taj lik je posebna priča, ni sama sebi nemrem objasnit šta mi je bilo, al pokušat ču samu sebe opravdat u vašim očima spikom da sve mi imamo bar jednom u životu neku vezu s likom kojeg inaće ne bi ni štapom takle al eto... Iz nekog sažaljenja, ili bolje da velim faze vrlo, vrlo, vrlo niskog samopuzdanja (moram naglasiti zbilja niskog jer je čak bio niži od mene) završila ja s tim gaborom.
Uglavnom, dotični ne samo da je bio nizak, već je bio i čorav i šepav. Prištiće sam mu ja riješila odavanjem tajne o super gelu u zelenoj tubici. Jedino dobro na njemu je bio auto. I mora mu se priznat jedno... Od tog čovjeka treba učiti kako manu pretvorit u svoju prednost...Jer on je de facto činjenicu da je invalid koristio za ulet... Kao, u povjerenju pita da li se kuži da šepa....A šepa gore od mog mačka kojem fali pola noge ... Onda kad kažeš - da, malo.... Onako sažalno - ah, još se kuži... Ti se sažališ nad pričom o tumoru i jebenom umjetnom kuku, i ni ne snađeš se, nakon dva-tri pića svi frendovi znaju da ste u vezi! What the fuck... ni ne okreneš se, a kepec ti pošalje mail da si je našel drugu curu! I onda još nakon par mjeseci od toga što te tako zamijenio nižom i debljom prasicom, koja ti uz to sve još i prijeti i naziva te i izaziva na neko "raščiščavanje", taj lik ima obraza šepesat uokolo i srati zajedničkim prijateljima da si mu uništila sve dobre odnose u familiji, napravila kaos od života i da se još oporavlja od svega! A đubre je kao u krasnoj vezi i planira se ženit, nakon što se useli. U stan koji sam mu ja pomogla da ga kupi! Da ne spominjem njegove ideje o našoj ženidbi i djeci... Ali ne, ja kad sam rekla da mi neke stvari nisu u planu, i da pored svoje kuće nemam namjeru živjet u dvosobnom stanu, gospodin me zamijenio. Nije da patim, ali ne bi ja bila prava ovca pardon Ovan da to bar malo nije zabolilo moj ego! Po njemu, ja sam bahata, sebična, umišljena, opterećena svojom karijerom i u meni nema nimalo ljudskosti. Super. I da... patim na titulu. A jebiga... nisam ja kriva što on nikad nije završio faks pa ga to jebe u životu.
Isto kao i ovog mog zadnjeg bivšeg, mr. Savršenog ... Sad sere okolo da sam bila ljubomorna na njegovu ljubav prema djetetu, da sam bila ljubomorna na prošlost ... Da sam čak i ljubomorno govorila, da mi je takav horoskop... A jebote, stari, kaj si zaboravio da smo rođeni na isti datum! To što smo prvoaprilske budale, očito igra ulogu samo kad se meni sudi! Sve čekam da se još malo raspiše pa da podijeli sa svijetom i ostalo svoje mišljenje - da sam nepromišljena i ne razmišljam o posljedicama svojih djela, sebična, podla ... Ne znam, jel ostala koja ružna riječ ?!
Možda još čujem i da sam kurva... Na primjer, od ovog Malog koji se ne javlja... Ah ne, zaboravila sam... On mi je svoje rekao - da sam muljatorica i zločesta.


Idem spavat... Našla sam zadnji Zonadin, krasne male zelene tabletice od kojih spavam ko beba.... pardon i isprike prijateljima životinja no u ovom trenu prigodnije je ko uklana ovca!
Kad bi bar našla neku da mi krepaju osjećaji, da me ovo sve tako ne ljuti... vrijeđa... razočarava... Jer oni imaju obraza srati, izokretati stvari ... I oni su super, svi ih vole a ja eto... Jedino veselje mi je on-line igrica, a i tu me uspiju sjebat.
I još mi pošalju poruku - NHF, igrajmo dalje!

Ma je li ? Kad ja zaigram po vašim pravilima, nemojte onda plakat! Grrrrr!



- 22:30 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
o ljubavi ... i ostalim stvarima koje idu uz nju


tko se srami ostaviti komentar javno, neka mi šapne na: confetta_love@yahoo.com