p(r)omaknuće

Baš je danas ružno vrijeme vani, sva sreća da nisam uopće trebala izać van iz zgrade. No, jučer me pak uopće doma nije bilo, popila sam doduše jutarnju kavu na terasi pred zgradom dok je još bilo sunca I onda zapalila u grad. Našla se s par ljudi, odradila par kava, čula par dobro-loših vijesti I jednu fenomenalnu, a to je da mi je predloženo promaknuće. Ili bolje rečeno, novi posao. Zapravo, stari posao, a novo radno mjesto…zvuči primamljivo, pogotovo zato što znam da vjerojatno ne bih došla na gore pogotovo jer mi je to predložila dotična osoba, tako da mi se čini kako ću to prihvatiti, ali ne želim još pričat o tome da se ne ureknem…Čak moram priznat da mi je to došlo totalno nenadano I stravično brzo za moj pojam napredovanja u poslu. I najvažnije je što mi je to predložio muškarac, prvi muškarac u mom životu koji mi je nešto dao, a da nije zauzvrat spominjao seks kao protuuslugu. Vidi, vidi, možda ipak na ovoj zemaljskoj kugli postoje I takvi. Dakle, svaka čast rijetkim pojedincima. Bar u mojem slučaju. Iako sam doduše od onih žena koja sve sama stvara vlastitim rukama I gade mi se one koje se tako jeftino prodaju za sex…Što se tiče onog mog sjecanja u korijenu… u vezi mog lovera…hm, da…urodilo je plodom, situacija se pomaknula, tj. on se u nekim stvarima pomaknuo, al po starom dobrom običaju ne u onim u kojima bi ja htjela da se on pomakne. S druge strane, počela sam razmišljat dal sam možda sebična jer… dobila sam potvrdu njegove ljubavi, ponovno, I to na način na koji sumnjam da bi to puno muškaraca napravilo… bez lažne skromnosti I pretjerivanja…rekla bih o čem se radi, al je ipak malo preosobno… I sve je to divno I krasno ako se na to tako gleda, al je problem što on to meni daje na znanje na način koji mi nije potreban, a ono što mi je potrebno, to nemam. Ili barem nemam još zasad. Al dobro, idem zacrtanim putem, valjda će me to kvragu već nekamo odvest…! Svejedno, moram priznat da je ipak poseban osjećaj kad ti netko pokaže da te voli na način da ga zbog toga drugi proglašavaju luđakom…

19.04.2006. u 16:02 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

moj pogled na svijet

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr