fali mi zraka

Dakle, koji je danas bio dan…jučer navečer sam si fino napravila plan, program I raspored za danas kako bi mi današnji dan ono fino prošao laganini, taman uhodavanje za blagdane, a kad tamo...ujutro se dignem iz kreveta oko 10h, nije baš da mi je to bilo u planu, al ono mislim si-imam vremena…taman srknem kavicu, pa pravac internet. U svijetu ništa posebno novo, ali sjetim se ja par stvari koje onako zaboravih napraviti ovog tjedna, pa mislim si-budem danas. Ok, taman napravim pola posla, kad se sjetim da moram do banke podić neku lovu I poplatit neke račune. Uh, sranje. Izjurnula sam iz kuće ko muha bez glave, a sve svoje mobitele, naravno, ostavila sam doma, ma ono šta će mi, ionako se vraćam za pet minuta. Kad sam se vratila, na mobitelima tisuću poruka I duplo više propuštenih poziva. Ujedno je jedan bio I od šefa, kao trebam još nešto napravit. To uopće ne bi bio problem da nisam već u velikoj, velikoj gužvi I s ovime što trenutno radim, a kamoli da radim još nešto što je zapravo trebao učinit netko drugi. No, moj dragi šef zna da jedino ja sad mogu spasit nas u ovoj situaciji, a I radilo se zapravo o jednom nesporazumu, tako da je meni ova situacija zapravo skroz ok. Sjednem za stol I isprva nisam znala od siline posla I kratkoće rokova čega se uhvatit prije, gdje mi je glava, noge, ruke, kak se zovem, jesam li gladna, žedna, ili šta. Mr.x vidjevši da iz moje glave frcaju iskre, a iz ušiju dim, samo se lijepo pokupio van iz kuće da bi njegova draga mogla na miru raditi. Za svaku pohvalu. Thanks darling. Onda šaljem mail, pokušaj prvi, drugi, treći…ne ide, pa ne ide…pa koji mu je? Odbija mail. Praznim sve jebene mailove u mail boxu, konačno mail poslan. No, hvala kurcu, još mi je samo to trebalo danas. Onda se čujem s jednom našom političarkom da je priupitah nešto, a ona se raspriča…sve ok stara, al ja sam u veeeliiikoooj guuužviii…, konačno smo završile razgovor nakon mojih 15 pokušaja da ga završimo. Konačno sam bila gotova oko 17h. došlo mi je da se skljokam, da ispovraćam I jutarnju kavu I sve što je bilo u paketu današnjeg dana. Neznam kako sam uspjela u roku pohvatat sve konce. Mora da sam danas stresla osobni rekord. Usput sam u hodu promijenila tisuću I jedan plan koji sam imala za ovaj vikend, tako da na kraju neznam gdje sam za blagdane. Hvala bogu, sutra ne radim, al to nije slučaj za ponedjeljak. Ma nema veze, odmorit ću se sutra, otići van nekamo, na kavu, na jutarnju trač partiju. Jedva čekam, fali mi zraka…

14.04.2006. u 21:05 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

moj pogled na svijet

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr