opet ja

Današnji dan mi je počeo full laganini. Čak mi ni kiša nije narušila dobro raspoloženje. Jutarnja kavica, novine…super-opet ja…znači napredujem. Posao sam brzo odradila jutros, ionako sam sve sa šefom dogovorila još jučer, značajnijih odmaka od zacrtanih planova nije bilo. I onda popodne, javi mi se frendica sa viješću da mi se zavrtjelo u glavi. Ostavio je frajer ovaj vikend. Ok, nije velika stvar, al način na koji ju je ostavio je već drugi par rukava. Frajer malo otišao na vikend kod rodbine u drugi grad, a kad tamo, nazove on moju frendicu kako je upoznao jednu malu, dovodi je sa sobom I neka mu se ova više ne javi jer je s njima gotovo. A prije njegova odlaska, s njima sve ok! Pa da ne povjeruješ. i sad ona plače, ono voli ga do jaja…, a majke ti, kojeg li sranja. Gad ju ne zaslužuje pored sebe. Kažem joj ja da mu lijepo odbrusi, pokaže rodno mjesto, nek mu kresne da ionako nije bog zna šta u krevetu, da voli muškarce koji imaju većeg...ali plakati za njim-no, no darling…žao mi je te male koju dovodi sa sobom, jebemti, šta nju čeka…mala nema pojma u šta ulazi. Mislim, ok, može biti sve u redu, može biti velika ljubav, al ono nekako, ne vjerujem u to. Sve samo neki prekidi oko mene, sve samo neka razilaženja, mimoilaženja…toplo, hladno, toplo, hladno,hladno… zamrznuto…

11.04.2006. u 20:44 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

moj pogled na svijet

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr