hm...

Hm..., čujem jučer- nove ljubavne veze su na pomolu. Odlično, nove veze, nove ljubavi, rastave, skandali, brakovi, vjenčanja, prinove, pogotovo prinove…u zadnje vrijeme ima toga koliko hoćeš. Što se mene tiče, meni to skroz odgovara. Uostalom, to mi je posao, to mi donosi novac. E sad, dobro je dok to nema veze s tobom, al što napraviti kad imaš veliku vijest koja bi ti mogla donijeti slavu, al ne smiješ s tim van jer si osobno upletena u taj događaj? A još si I jedina osoba koja zna za to…E, to je problem, jebeni problem. S jedne strane vuče te posao, a s druge strane tvoja privatnost za koju ne želiš da postane javna. I onda, gdje postaviti granicu? Ah kvragu I taj jebeni svijet…ponekad fakat moraš imati muda. Zapravo ne, uvijek moraš imati muda. Doduše, meni toga ne fali, život je ionako borba, opstaju najbolji. Ponekad je dobro I nemati emocija, ne osjećati ništa. Ići glavom kroz zid.

10.04.2006. u 14:21 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

moj pogled na svijet

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr