<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Y eugenY
ponedjeljak, 02.07.2007.

ej!!ja već prekinula s varivodom ljubav kratko trajala LoL uspjeli smo se posvađat i ja prekinula s njime jednostavno nije išlo!LoL owo je fakat rekord!u prekidanju veze!!LoL da opet na bazenu!bila ja!e danas su me tek napali dečki!LoL od njih 10 meni se svidia jedan eugen isto star ko ja!simptičan no jedini problem je kaj šlata!ufffffffffffff!tak bilo mi je ok!uglavnom pokušavam nabavit broj od eugena al nikako nadam se da će sutra doć nabazen sad iden vidjet po internetu kakvo je vrijeme u planu za sutra!LoL ajde pomolite se za me da bude lijepo!da morem na bazen!ajde!
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

ewo meni se spava!LoL valjda od klora iz bazena!totalka mi se spava!još sam se morala rano dizat po svjedođbe!bilo je ok!samo kaj nisam vidla prst pred nosom!prošla ja s 4 LoL eugen s 5!neznam zašt al stalno mislim na eugena ewo nemrem nikako prestat mislit na njega!samo o njemu frfljam!ako o ničem zanimljivom ne razmišljam sjetim se eugena! i onda opet o njemu!LoL eh!trebam pomoć!more malo podrške LoL pozzzzzzzzzzz