Colonia-fan blog

nedjelja, 26.08.2007.

Vratila se ja!

Ciao ljudi.Vratila se ja iz svatova jutros u 4 h ujutro.Bilo mi je super.Danassam isla u 13 h na rucak vratila sam se malo prije.Zelim da bude post jakodugacak pa cu vam napisati sto je bilo i kako je bilo.
Ovako:Isli smo u svatove ja,moje 2 sestre,mama i tata.Isli smo po mladu i onda u crkvu kada su se vjencali
isli u salu.Kada smo dosli pred salu usli smo u nju i zauzeli mjesta nakon jedno 1 h smo izasli ja i moja jedna sestra malo van i setali smo se,onda kada je proslo jedno mozda pola sata usli smo u salu.Mama je isla plesati sa nekim zenama,nakon plesa i nakon jedno 1 vremena je bila vecera pomolili smo se i poceli jesti za veceru
je bilo:sarma,sos,piletina,teletina,pecenka,juha,salata.njami..,a od pica je bilo rakije,vina,sokova,mineralna voda...party
Poslije sat vremena su opet plesalipjeva.
I tako kada je opet proslo nekoliko sati ili minuta smo ja i moja mladja sestra izasle van i ona se igrala a ja i moje 2
sestricne smo sjedile na klupi i pricale,zatim smo isle jesti kolace i tortu,itd...Eto sto da jos napisem?Bilo je i bolje nego sto sam napisala.
To bi bilo sve za sada.Kada cujem neku novu vijest o Coloniji javit cu vam je.
Kisskiss!
Bok!

26.08.2007. u 16:58 • 110 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O Coloniji

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
Tinolovka
Monika
http://www.grupacolonia.bloger.hr

http://jedna_luda_brineta.blog.hrjedna_luda_brineta

Colonia u Opatiji

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us