Colonia-fan blog

petak, 24.08.2007.

Nema me!

Ej,bok ljudi.Samo da vam kazem da me nece biti 2/3 dana,zato sto idem u svatove sutra kod bratica,prekosutra na rucak,a zakosutra idem kod mamine sestricne,ali kod mamine sestricne nisam sigurna da idem jer mozda se mojoj mami i mom tati nece dati ici.Tako samo da vam se javimsretan.
I da samo da vam nesto jos kazem:molim vas da mi ne saljete neke tocke,zvjezdice i neka slova bez veze jer ce biti izbrisano,a ako mi budete vrijedjali blog isto tako ce biti biti izbrisani komentari.
Nadam se da ce te i dalje slati komentare,ali da necete neke bez veze kao sto sam i rekla da ce biti izbrisaniyes.
Mozda cu vam kasnije staviti jos koju sliku i mozda dva spota od Colonijethumbup.
To bih bilo sve za danas.
Bokcerek!

24.08.2007. u 15:56 • 97 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O Coloniji

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
Tinolovka
Monika
http://www.grupacolonia.bloger.hr

http://jedna_luda_brineta.blog.hrjedna_luda_brineta

Colonia u Opatiji

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us