nedjelja, 04.11.2007. ♥

♥ Kad netko nema život

Evo, nažalost vam donosim tužnu priču o tome što sve ljudska glupost može. Ne, neću to nazvati ni glupošču jer mislim da to ima ozbiljne veze sa nekim poremečajem u psihi.
Neki ljudi kaskaju za civilizacijom sto godina, a neki nažalost i više.
Eto, ja sam imala priliku upoznati navike ljudi koje je kultura zaobišla u širokom luku. Iz pristojnosti ne želim sada imenovati te ljude,ali situaciju koja se dogodila moram opisati da se zapitate kamo to naše društvo ide i da li je tim ljudima mjesto u prostorijama s mekanim zidovima.
Ovako, već nekoliko mjeseci mirno trpim uvrede i prijetnje ( nedaj bože direktne, nema ona muda za to ) od jedne djevojčice. Jučer je njezina glupost prešla svaku mjeru. Hodala sam pored jednog poznatog birca u kojem se održavao koncert jedne etno grupe kad sam začula uvredljive riječi gospodične i njezine sljedbenice. Naravno, nije ostalo samo na tome, mlada dama je ubrzo uzela flašu alkoholnog piča ( ofc maloljetna pijandura ) i željela ju baciti na mene. Tada joj je jedna meni jako draga osoba skočila na vrat i počela prijetiti. Eto, dakako to ne bi bilo sve. Krenuvši odandle počeli su letjeti komadiči stakla ali su do nekle trijezni piplsi maknuli afektnu djevojku. Kada sam njezinoj komandosici pogledala u oču vidjela sam toliki očaj zbog toga jer zna da puca u prazno i to me neopisivo ispunilo.
Sretna sam,
vjerujem da se sve u životu vrača..ali na kraju svega da ne zaboravim da me niti jedna od navedenih fighterica ne poznaje i da nikad sa mnom nije imala kontakt. Dakle, o tome koliko me poznaju nije nužno ni govoriti. Pišem ovakvim jezikom jer mislim da se dotične dame smatraju preuzvišene da bi se o njima govorilo ko o normalnim ljudima.
Što one u svakom slučaju zasigurno i nisu.

♥ 21:07 ♥ komentari (26) ♥ printKad netko nema život

<< Arhiva >>