nedjelja, 04.02.2007. ♥

♥ Imam dečka!!!! yeah..

Pa danas baš nemam inspirejšn za moje "velike pjesničke misli" pa ću napisat za promjenu jedan ovakav postić..
Eto ljudi moji, bolesna sam..temperatura 39..dosadno. Ležim doma i spavam, aj dođe Luce i pravi mi društvo, al mama me ne pusti da idem na večer na kolačeheadbang mislim, i di je tu pamet onda mi veli da sam anoreksična..pa kak nebi bila?bang
Da..saznala sam u četvrtak dok sam išla s valkom doma da sam bila u vezi tjedan dana s jednim dečkom..Bili smo jednom skupa na bazenima,al daj..pa cijelo društvo je išlo...mislim kaj je on ljudima pričal, koju smo mi vezu imali..? a iskreno..pa ja ga nebi štapom preko rijeke dirnula..kisscerek
Aj, bilo bi meni jasno da to priča neki dečko mojih godina, al kad to izađe iz usta jednog 19-godišnjaka pa pitam se di je tu pamet?? Još da je nekaj nebi se ja bunila, al sad ispada da tražim po mišijim rupama dečka..a možda i je taknaughty
A ništa ljubavi moja...vidimo se kad dođem do Vž-a..thumbup

Bori se da dobiješ ono što voliš,
inače češ morat zavoljet ono što dobiješ..

Image Hosted by ImageShack.us

♥ 15:28 ♥ komentari (29) ♥ printImam dečka!!!! yeah..

<< Arhiva >>