Outside they say death is waiting, but it creeps down throuth the shaft, finds pleasure in our helpless fear fills empty rooms with morbid thought, they've locked the door and hold the key. Sitting beside you, when silent screams, changing my mind and dreams, oh, it's never ending... DREAM THEATER KONCERT!!! - Code Dead - Blog.hr

Code Dead

subota, 31.03.2007.

DREAM THEATER KONCERT!!!

Dream Theater - 07.06.07. - Zagreb, Jarun, Otok Mladosti



Moja i burazova karta:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(klikni za veću sliku)

Jedva jebeno čekam...

31.03.2007. u 15:41 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

O meni:

Imam 15 god., slusam uglavnom metal (najvise: Blind Guardian, Dream Theater, malo Hladno Pivo i malo The Offspring...), sviram bass gitaru, glazbeni uzori mi je definitivno John Myung...

MSN: bright.eye.msn@hotmail.com

Linkovi Blogova i razlicitih drugih stranica...

Blogovi:

- Freak opsjednut Vucom i 4. dimenzijom...
- Nas najveci gitarist i ponos OŠ V. Nazor
- Skroz ok cura...
- Nas najdrazi bubnjar (kojemu blog jako napreduje)
- basist opsjednut Pastoriusom... zakon tip...
- I nasi, one and only, JACQUES, GILLES I GICQUES!
- Tip koji mi se cini skroz ok... (voli BG :-))
- Covjek Kojeg treba natuc pa s njim popit jednu lozovaču!
- Zakon cura... (voli DT :-D)
- nasa ANARHISTICA!!!!
- Mrga od covjeka
- Cini mi se skroz ok lik... (slusa jebenu mjuzu... :-D)
- Nas Romeo i kosarkas...
- Veoma simpaticna cura... (neznam zasto ovo ime, al svi ju tak zovu, pa...)
- 8c Zauvijek zivi!!!
- fora cura, svira bass (:-P), slusa slicno ko i ja...
- ok covjek... iso samnom u osnovnu... slusa skoro isto ko i ja...
- kul cura... jako simpaticna...
- coolnaughtyzujowinkkissdead


Linkovi:



- Prvi Hrvatski Metal E - zine

- BG fan community

- Nuclear Blast Records