..Something else..

petak, 21.09.2007.

Sitnice koje mnogo znače

Kako mene sitnice razvesele,to je nevjerojatno! Danas me mama obradovala s buketom ....
Pa što je danas bilo tako posebno?Nije mi rođendan zubo
belj Ma vjerujem vam...nije da će te me googlati po netu!wink
Danas mi je imendan...wow...očekivali ste senzacionalne vijesti?!
Da,danas je sv.Matej i ujedno i mojoj baki 75. rođendan,pa ovim putem ;
SRETAN ROĐENDAN BAKO! wave

buketa


famozna buketa


Kad se sjetim da ću i ja nekad imati 75 i biti bakica, nekako me strese nelagoda.
Nije da se bojim starosti,ako će sve ići po planu,željela bi biti bakica koja će se ljuljati u svom stolcu i pričati priče unucima uz vatru....
naravno....prije toga bi bilo poželjno da se udam i imam vlastitu djecu!rolleyes
Vjerojatno iz toga i proizlazi taj strah....strah da ću „možda“ ipak biti sama,sama se ljuljati u stolici i smijati šalama svoje sestre,koja će se ljuljati u stolici do moje...
Strah da neće sve ići po planu i da je nemoguće planirati sve u životu...
Govori se da smo „krojači vlastite sreće“,da je „sreća u našim rukama“.
Istina je da nam sreća daje samo priliku.
Ako smo danas obukli „žuti pulover“ i slučajno pogodili njenu boju,ona nas takne..
A tada je na nama da učinimo ostalo.
I onda dolazim do svog pametnog zaključka,da je bolje da ne pametujem i da mi ostaje samo da dam sve od sebe i da manje lijenčarim,a vrijeme provodim kvalitetnije.
Moram si to negdje zapisati inače ću opet zaboraviti!headbang

Filmovi koji su me potakli na razmišljanje su „Šetnja za pamćenje“ i „Potraga za srećom.“
Ta želja da učinim nešto sa životom..nešto bitno...da li i vi imate tu želju?
Koji film je na vas jako snažno utjecao?
Ne mislim na „Umri muški 4“ ili „Spiderman“,mislim na film...zbog kojeg ste bili voljni proživjeti život onako kako želite...film zbog kojeg ste osjetili leptiriće u trbuhu i koji vas je podigao na duhovnoj razini?
Zbog kojeg ste počeli vjerovati da možete sve...
Ako još niste pogledali niti jedan takav film,toplo vam preporučujem „Potraga za srećom (Pursuit of Happyness ...hm...Will Smith cerek).
I ne zbog glumca,nego zbog radnje !!!


Najdraži citat:

Cristopher Gardner (svome sinu): „Ako imaš san,moraš ga zaštititi.Ako ljudi sami nešto ne mogu napraviti,reći će ti da ni ti to ne možeš.Želiš nešto? Idi i uzmi. Točka.
Nemoj nikada dopustiti nekome da ti kaže da ne možeš nešto napraviti.Čak ni meni.U redu?“
Christopher :“ U redu.“


---------------------------------

Svi se mi nosimo sa svojim teškoćama i nekad nam je lakše odustati od nečega,zato jer nam je preteško ili vjerujemo da to ne možemo napraviti.
Ponekad je odustajanje dobra stvar,ako znamo da želimo nešto drugo,nešto bolje i da svoju pažnju i vrijeme želimo posvetiti drugim stvarima.
Osobno,odustajanje od faksa je bila moja najteža odluka koju sam učinila.
Svi su govorili da je to najbolje za mene i da sam stvorena za to,pa sam i ja vjerovala u to.
Na faksu sam se našla s teškoćama koje sam možda mogla prebroditi da sam zapela bolje i da sam se potrudila bolje,ali znala sam da to nije ono što želim raditi u životu i prekinula sam..
Ovu godinu krećem iznova,ali sad znam da je to ono što želim ,moja strast i znam da ako će i biti poteškoća,da ću učiniti sve da ih prebrodim.Bitan je stav i volja...uporan rad i marljivost..
Ali tko sam ja da vam govorim?! Sve važne odgovore već i sami znate.

Ja vas samo podsjećam...Ja sam vaš podsjetnik koji vam govori kako život može biti drukčiji i bolji,onih dana kada ni sami u to ne vjerujete.
Onih dana kada razmišljate kako vam život ne može biti gori,kako ste doživjeli samo dno..
Sjetite se svega što imate i što nikada nećete izgubiti,ma kako duboko pali.
Nikada nećete izgubiti sebe.
Ljudi će ulaziti i izlaziti iz vašeg života,ali Vi ćete
UVIJEK biti tu za sebe.


jesen



- 01:04 - Komentari (14) - Isprintaj - #

subota, 15.09.2007.

Smiješne izjave...

Svi se mi nađemo ponekad u situaciji da kažemo nešto glupo,smiješno ili jednostavno nelogično.Spremni smo se nasmijati situaciji i shvatiti da ionako nitko neće dugo pamtiti taj tren naše gluposti...
Druga je stvar kad ste poznata osoba,osoba koja u svakom trenu mora biti uzor i gotovo si nikad ne smije dopustiti takav tren koji mi "smrtnici" imamo.
Ovdje navodim neke smiješne izreke koje su rekle,a vjerujem i kasnije požalile..poznate i manje poznate osobe!
Tako,ako vas ponekad ulovi neugoda ,jer ste i sami shvatili da je vaša izjava pomalo blesava,nemojte shvatiti to previše ozbiljno ,nasmijte se i krenite dalje.Život je pun grešaka,pa tako će te i vi sljedeći put bolje razmisliti prije nego nešto kažete.
wink Dont worry be happy!
-----------------------------------------------

1. „ Nisam shvatio da sam u budističkom hramu“

Al Gore,kada su ga pitali o njegovom ilegalnom skupljanju donacija
koja se odvila u budističkom hramu.

2. „ Naravno,bilo je nezgoda i smrti u boksu-ali nijedna nije bila preozbiljna.“

Alan Minter,boksač

3. "Mislim da je film „Djevojke s Beverly Hillsa“ bio veoma dubok. Mislim da je bio dubok na način da je bio veoma svijetli.Mislim da svjetlost mora doći iz velike dubine ako je to prava svjetlost.“

Alicia Silverstone,glumica

4. "Nismo u stanju najaviti prognozu.Mi ovisimo o reportu prognoze na aerodromu,koji je zatvoren,zbog vremena.Prognozu vremena ćemo vam moći prognozirati sutra,a to ovisi o vremenu.“

Arapske vijesti

5. "Željela bi da muškarci imaju grudi,jer volim njihov osjećaj.To je tako smiješno-kada snimam,pjevam s rukama preko njih,možda je to stvar komfora."

Emma Bunton,Baby Spice,Spice Girls

6. "Većina hotela je već puna ljudi,plus 5000 novinara."

Bankok novine

7. „ Oni koji su preživjeli potres u San Francisku su rekli „Hvala Bogu,još sam uvijek živ.“ Ali,naravno,oni koji su umrli,njihov život više nikad neće biti isti.“

Barbara Boxer,senatorica


8. „ Ja sam netko tko ima veliku emocijalnu povezanost s Starsky i Hutchom .„

Bill Clinton

9. "Internet je jako dobar način da se dođe na net."

Bob Dole,predsjednički kandidat

10. "Inače,gdje je uopće Australija?"

Britney Spears

11. "Pušenje ubija.Ako si ubijen,izgubio si jako važan dio svojeg života."

Brooke Shields,tijekom intervjua da postane glasnogovornica za federalnu kampanju protiv pušenja.


12. "To je jako lijepo,daje ti osjećaj sigurnosti tako da ako se nešto pokvari ili potrga znamo da uvijek možemo nazvati dečka i on će donijeti bušilicu ili nešto.“

Brooke Shields,glumica,odgovara zašto je dobro živjeti u studentskom domu kada je bila na fakuletu.


13. "Kina je velika zemlja,naseljena mnogim Kinezima."

Charles De Gaulle,bivši francuski predsjednik


14. „ Moja sestra je trudna ,a ja neznam da li ću biti ujak ili teta.“

Chuck Nevitt,košarkaš,objašnjava treneru zašto je nervozan na treningu

15. "Holokaust je obsceni period u povijesti našeg naroda.Mislim,u povijesti ovog stoljeća.Ali svi smo mi živjeli u ovom stoljeću.Ja nisam živio u ovom stoljeću.“

Dan Quayle,bivši američki potpredsjednik

16. "Sve što trebaš učiniti jest otići na dno bazena i zadržati dah."

Davi Miller, američki glasnogovornik za DOE,za zaštitu od nuklearnog zračenja.


17. "Kemija je nastava koju pohađaš u srednjoj ili faksu,gdje shvaćaš da je 2 plus 2 10,ili tako nešto."

Dennis Rodman,kako je kemija precjenjena


18.
" Možeš li dobiti kaznu ako pregaziš znak Stop,koji nije tamo?"

Učenik autoškole

19. "Bolje ti je da naučiš posao tajnice,ili inače se udaj!“

Emmeline Snively,direktorica Blue Book modne agencije,dajući savjet Marilyn Monroe 1944.

20. „Imam vlastita mišljenja---jaka mišljenja-,ali ne slažem se uvijek s njima."

George Bush

21. „ Bijela je!“

George w.Bush,kada ga je student u istočnom Londonu pitao kakva je Bijela kuća

22. „ Da nema struje,svi bi mi gledali Tv uz svijeću.“

George Gobel

23. „ Dugujem mnogo svojim roditeljima,posebno majci i ocu.“

Greg Norman,golfer

24. „ Pisanje fikcije je super,možeš izmisliti gotovo sve.“

Ivana Trump,o završavanju njene prve novele

25. „ Ne volim tu riječ „bomba“.To nije bomba.To je uređaj koji eksplodira.“

Jacques le Blanc,francuski ambasador, o nuklearnom oružju


26. „ Njegove bivše žene ga jednostavno nisu razumjele.“

Jan Chamberlain, 8.žena za Mickey Rooneya


29. „ Da imam izbor između-imati ženu u naručju i pucati u zlog muškarca na konju,uzeo bi konja. Zabavnije je.“

Kevin Costner,glumac

30. „ Kada sam plavuša,mogu reći da je svijet ljubičast,i oni će mi povjerovati,zato jer me uopće nisu slušali.“

Kylie bax,model/glumica, za magazin Stuff


31. „ Slušajte,svatko ima pravo na moje mišljenje.“

Madonna

32. „ Svaki put kad gledam Tv i vidim tu izgladnjelu djecu u svijetu,ne mogu si pomoći ,a da ne zaplačem..Mislim...i ja bi željela biti tako mršava,ali bez svih tih letećih muha,smrti i ostalih stvari.“

Mariah Carey

33. „ Kažem NE drogama,ali one ne slušaju.“

Marilyn Manson, pjevač

34. „ To je kao dok kupujem konja.Ne želim debeo vrat i kratke noge."

Mickey Rourke,glumac,opisuje kakvu ženu želi

35. „ Ne želim živjeti vječno,zato jer mi ne bi trebali živjeti vječno,zato jer ako nam je bilo namjenjeno da živimo vječno,tada bi živjeli vječno,ali mi ne možemo živjeti vječno i zato ja ne želim živjeti vječno.“

Miss Alabama,1994 na natjecanju za Miss svijeta,kada su je pitali da li bi željela živjeti vječno


36. „Možeš li me čuti?Stisni ruku, jednom za da i dvaput za ne!“

detektiv ispitujući ranjenog kolegu

--------------------------------

Koja je po vama najsmiješnija izjava?!Da li ste se ikad našli u sl.situaciji?
zubo podijelite svoj biser s nama!

-Pa el ne misle napraviti neki most od Hrvatske do Slovenije preko Italije?
najdraži biser moje frendice.ludrofl

cat



- 22:02 - Komentari (17) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.09.2007.

Zanimljive zanimljivosti....

Da li ste znali da :
- Orao za sunčana vremena opazi zeca u trku s čak tri kilometra visine.
- Delfin ima 260 zuba.
- Slon, najveći kopneni sisavac, samo u surli ima 40.000 mišića. Zato prosječno veliki slon može baciti petmetarskog krokodila čak 8 metara uvis.
- Najkraći rat u povijesti vođen je 1896. godine između Velike Britanije i Zanzibara i trajao je točno 37 minuta.
- Konji ne samo što spavaju stojeći, nego mogu provesti i po nekoliko mjeseci da ne legnu.
- U jednoj sekundi kolibrić napravi 55 zamaha krilima!
- Tri zemlje s najvećom potrošnjom slatkiša su Danska sa 17 kg po stanovniku, Irska 14 kg i Velika Britanija 13 kg.
- Sedam posto Amerikanaca ne zna prvih 9 riječi američke himne, ali zna prvih 7 riječi kanadske himne.
- Pet posto Kanađana ne zna prvih 7 riječi kanadske himne, ali zna prvih 9 riječi američke himne.
- SAD su zemlja sa najviše telefonskih priključaka na svijetu. Prema posljednjim podacima u SAD ima 170 milijuna priključaka.
- Na svijetu postoji 326 gradova s više od milijun stanovnika.
- Venčum u Kini je grad na najvećoj nadmorskoj visini na svijetu. Grad leži 5.099 m iznad morske razine.
- Nauru je jedina država na svijetu koja nema glavnoga grada.
- Devino mlijeko ne može se zgrušati.
- Klinofobija je strah od kreveta.
- Mogućnost da čovjeka udari meteor jest 1/700 000
- Bombarder B-29 iz kojega je bačena atomska bomba na Hirošimu zvao se 'Enola Gay', a onaj s bombom za Nagasaki – 'Bockser'.
----------------------------------------------------------

-Australijski gušter nazvan "planinski đavo" moze za jedan obrok pojesti od 1.000 do 1.500 mrava.
-U davna vremena kineske žene koristile su lutku da bi na njoj ljekarima pokazale mjesto na tijelu koje ih boli.
-Knjiga prosjecne velicine sa imenima svih insekata - a na nasoj planeti postoji vise od 900.000 poznatih vrsta - imala bi oko 6.000 stranica.
-S dolaskom tmurnih zimskih dana povecava se covekova potreba za snom. Pocetkom ožujka ova potreba se smanjuje.
-Godine 1994. održana je nesvakidasnja novogodisnja proslava. Bogati putnici, spremni da plate 23.000 dolara, proveli su, leteci "konkordom", 32 sata "na putovanju u nedođiju". Ulazeci u razlicite vremenske zone, Novu godinu docekali su vise puta.
-Papirne tapete pronađene su u Kini ubrzo nakon što je nacinjen i sam papir. U Europu su stigli u 16.stoljeću.
-Malo je poznato da je Napoleon pisao dobre i neobicne romane. Njegov roman "Vojvoda od Eseksa" djelo je o utvarama koje podsjeca na price Edgara Alana Poa, a napisao je, u istocnjackoj tradiciji, i roman "Prorokova maska".
-Godisnje se popije 135 miliona kubika kave .Na svjetskom tržištu,kava zauzima drugo mjesto odmah nakon nafte!
-Suprotno ukorjenjenom misljenju, magarci spadaju u najpametnije životinje. Oni, na primjer, dlakama na bradi probaju da li je kroz žičanu ogradu pustena struja, a na opasno mjesto idu samo nakon što je gospodar prvi prešao preko njega.
- Prema jednoj americkoj studiji, poznati zacini origano, cimet i kim ne samo da poboljsavaju ukus jela, odnosno kolaca, vec unistavaju i bakterije.
-Prva drzava koja je zenama dala pravo glasa je Novi Zeland,1893. godine.
-Najvecom nesrecom u povijesti rock glazbe smatra se dogadaj iz 1979. godine kad je u drzavi Ohio, prilikom ulaska na stadion - gdje je grupa "Who" trebalo odrzati koncert - masa pohrlila na tribine i pregazila 11 osoba.
- Tokom jedne menstruacije,zena izgubi 35ml krvi (jedna bocica laka za nokte)
Tokom godine 420ml (prosjecna tuba kečapa)
a tokom zivota 15.540 ml (oko 15 kanti boje od 1L)
-Najtajanstvenija knjiga na svijetu otkrivena je 1912.
u Italiji. Do danasnjeg dana nitko jos nije uspio dešifrirati pismo na kojem je pisana.
-Dok kod ljudi orgazam u prosjeku traje cetiri minute, svinje uzivaju punih pola sata.
Za vrijeme trodnevnog parenja, lavovi usrecuju svoje partnerice na svakih 15 minuta.
Australijski misevi su tako aktivni da neki muzjaci mogu uginuti od iscrpljenosti.
Nasuprot tome, kod slonova je gotovo za tri sekunde.

-Totalno pomracenje sunca događa se svakih 18 godina.
- Ako vam se ide na plazu, bolje bi bilo da se upoznate sa nekim od stanovnika Tihog oceana. Jedan od njih je meduza zvana morska osa. Ona je najopasnije morsko stvorenje, strašnije od 50 vrsta veoma otrovnih morskih zmija!
-Ljudi koji najvise vremena provode ispred Tv-a su JAPANCI.
Oni prosjecno sjede ispred TV-a citavih 9 sati dnevno!
-Osušene banane 4 puta su hranjivije od svježih.

------------------------------------------

- Prosječna težina mozga kod muškaraca iznosi 1450 grama, dok se prosječna težina ženskog mozga kreće oko 1300 grama.
- Komarac ima 47 zuba!
- Mrav može podignuti teret 50 puta teži od vlastite težine i kada je pijan uvijek pada na desnu stranu.
- Mušica leti brzinom od 6km/h!
- Kornjace mogu disati kroz svoju stražnjicu.
- Slonovi su jedine životinje koje ne mogu skakati.
- Ako se kip neke osobe na konju nalazi u parku, a konj ima obje prednje noge u zraku, osoba je poginula u borbi. Ako je konju podignuta samo jedna prednja noga, osoba je umrla od rana zadobijenih u borbi. Ako su konju sve četiri noge na zemlji, osoba je umrla prirodnom smrću.
- Svaka kraljica po imenu Jane je bila ubijena, poludjela ili osuđena na smrt.
- U staroj Engleskoj ljudi nisu smjeli voditi ljubav bez odobrenja kralja, pogotovo ako se radilo o članu engleske porodice. Kada bi par poželio imati djecu morao bi zatražiti dozvolu monarha koji bi im predao pločicu koju su stavili na vrata sobe dok su imali odnose. Na pločici je pisalo: „Fornication Under Consent of the King”, ili ti skraćeno F.U.C.K. Riječ FUCK je upravo tako nastala!
- 10% muškaraca je ljevoruko, a kod žena ih je samo 7%.
- Dešnjaci u prosjeku žive 9 godina duže nego ljevaci.
- Nemoguće je sisati vlastiti lakat.
- Nemoguće je kihnuti otvorenih očiju.
- Ni u jednom kasinu u Las Vegasu nema satova.
- Kada su se za vrijeme rata trupe vraćale u svoj šator bez gubitaka, napisali bi na jednoj velikoj ploči “0 killed” (nula poginulih).
Otuda izraz O.K. da bi smo rekli da je sve dobro.
- Pomnožite li 111,111.111 sa 111,111.111 dobit ćete broj 12,345.678.987.654.321.
- Coca-Cola je originalno bila zelena!
- U Pentagonu ima dvostruko više WC-a nego što je potrebno. Kada su ih gradili, zakon je zahtijevao odvojene WC-e za crnce i bijelce.

Da li ste sve znali?zujoBRAVO za vas ako jeste...

Girl


----------------------------------------------------

Draga prijateljice,dobro čitaj i još bolje pamti!

Znam dobro da smo mi veoma komplicirane kad se tiče naših tijela,proporcija i ostalih dimenzija koje moraju biti prema propisanim normama ,a kad se to nametanje događa svakodnevno,teško je odahnuti
i reći si jednostavno "Danas sam si lijepa...nije me briga".
Koliko puta si to kažemo i stvarno vjerujemo u istinost svojih riječi,
a zatim padamo u depresiju kad gledamo savršenost koja nam se prikazuje na Tv-u,časopisima i internetu...

Na ovaj "protest" me potakla činjenica jedne dobre frendice koja je u zadnje vrijeme toliko smršavila,da su se svi oko nje počeli brinuti da li je sve u redu s njom....Žao mi je te frendice...
Žao mi je što svoj život živi u stalnom proispitivanju da li je dovoljno dobra i kad napravi samo ovo ili ono da će biti sretna ili lijepa..
Curo,lijepa si sada!
Prekrasna si i na tebi ništa ne nedostaje!
Ne trebaš smršaviti niti obojati kosu!
Kad te gledam,vidim samo ljepotu kojom zračiš,zašto tako ne vidiš sama sebe?
Pametna si...znaš da si puno postigla i moraš se time hvaliti.
Zaboravi zlobnike koji ti govore da trebaš biti drukčija...
Zaboravi ih....
Ti si dovoljna sama sebi i znaš da ti nitko neće ukrasti tu ljepotu koju nosiš u sebi,samo nemoj pokleknuti,nemoj se uništavati drogama i
tijelo trovati otrovima...
Znaš da mi puno značiš i da ti nikad ne bi lagala,
rekla sam ti danas i govorit ću ti svaki dan,
i bit ću sretna kad jednom dođeš i kažeš mi :
"Zahvaljujem ti na potpori,ali ne trebam tvoje potvrde,znam da sam lijepa.."



Girl


- 03:16 - Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 12.09.2007.

Pet stvari u životu koje se ne mogu vratiti

cerek Nastavljam s poučnim pričama.....

------------------------------------------


Djevojka je čekala avion u čekaonici jednog velikog aerodroma. Pošto je trebala dugo čekati, odlučila je kupiti knjigu kako bi joj vrijeme brze prošlo. Uz knjigu kupila je i paketić keksa.
Sjela je u VIP čekaonicu kako je nitko ne bi uznemirivao. Kraj nje je bila stolica sa keksom, a sa druge jedan gospodin koji je čitao novine. Kad je ona počela uzimati kekse i gospodin je uzeo jedan. Ona se šokirala, ali ništa nije rekla i nastavila je citati knjigu. U sebi je pomislila: ma gledaj ti ovo, da samo imam malo vise hrabrosti, do sada bih ga već udarila... Svaki put kad je ona uzimala jedan keks, čovjek pored nje, ne obazirući se ni na što, uzimao je isto tako jedan. Nastavili su tako dok nije ostao samo jedan u paketu i djevojka pomisli: bas me zanima što će sada napraviti!!!
Čovjek uzme posljednji i podijeli ga na dvoje!
Ovo je zaista previše, pomisli djevojka, šokirana uzme svoje stvari, knjigu, torbu i ode prema izlazu iz čekaonice. Kada se osjećala malo bolje, nakon sto ju je prošla ljutnja, sjela je na mjesto gdje nije bilo nikoga da bi izbjegla neke druge neugodne događaje. Zatvori knjigu i otvori torbu da je ubaci u nju. U tom trenutku ugleda paketić keksa još uvijek netaknut.
Postidi se i tek tada shvati da je keks, isti kao njen, bio od gospodina koji je sjedio pored nje, ali koji je, bez šokiranja, nervoze ili prepotencije, podijelio i svoj posljednji komad sa njom, totalno suprotno od nje, kojoj su bili povrijeđeni ponos i osjećaji.




ZAKLJUCAK: Koliko puta u našem životu ćemo ili smo pojeli tuđi keks, a da to nikad nećemo ili nismo ni saznali?

Prije nego sto se dođe do brzopletog zaključka i prije nego sto se počne misliti lose, GLEDAJ sa pažnjom detalje, vrlo cesto situacija nije onakva kako izgleda nama na prvi pogled!!!!

U životu postoji 5 stvari koje se ne mogu vratiti:
- Kamen kada je bačen;
- Riječ nakon sto je rečena;
- Mogućnost nakon sto je izgubljena;
- Vrijeme kada je prošlo;
- Ljubav za koju se NE BORI.



Couple


- 03:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 11.09.2007.

Dan djedova i baka

Danas je dan djedova i baka...Niste znali?E pa sad znate.party
Prošetajte do svoje bake/djeda i poželite im sretan dan.
Nemojte da pomisle da ste nešto naumili ili da vam nešto treba.
Govorim iz vlastitog iskustva ovaj put.belj
Recite im kako vam je drago što su dobro,poželite im sretan dan,darujte im cvijet,slatkiš ili neki znak pažnje.
Ako vam je baka ili djed preminuo(meni je djed),prisjetite se lijepih stvari koje ste proživjeli,odnesite neki cvijetak na njihov grob i posvetite im tren pažnje.

senior


----------------------------------------------------------------

closet

Kopajući po stvarima koje bi mi mogle zatrebati , pošto odlazim za tjedan dana...selim stvari u Varaždin.....odlazim na studij....wave
(i tu sada odmah javljam da postovi u listopadu neće biti tako često pisani kao ovaj mjesec),
našla sam na neke zanimljive stvari koje sam nekad zapisala s kalendara,
i to Podravkinog.
To su datumi,praznici i dani posvećeni ponešto zanimljivim stvarima/jelima/događajima za koje,vjerujem nikad niste znali.

upozorenje-komentiranje spomenutih je moje osobno mišljenje,pa kad pročitate,možete to slobodno zaboraviti.Ako imate najdraži i po vama najčudniji dan,izrazite svoje mišljenje!
------------------------------------------------------------------------
3.1 međunarodni dan ponižavanja
16.1 dan brige za pingvine

21.1 međunarodni dan grljenja
hug me....eek
28.1 dan zabave na poslu
wow...ovo mora da je pravi izazov.yes

1.2 dan robinsona crusoea
8.2 svjetski dan braka
13.2. međunarodni dan skeptika
18.2 svjetski dan akumulatora

25.2. međunarodni dan palačinki-njami
Taj dan ću si definitivno zapamtiti !
njami

5.3 dan podvojenih ličnosti

Napokon mogu svima javiti za Tinu..hm...da...
ona je...moja sestra...moja druga osobnost...drugo ja..
da..ovaj...zaboravite ovo!
smijeh
6.3 dan zubara
8.3 dan žena
20.3 međunarodni dan Zemlje
30.03 dan šetnje parkom


6.4. dan osmišljavanja vlastitog epitafa-
Kakav epitaf bi željeli na svojem nadgrobnom spomeniku?lud
ovo je pomalo crni humor,pa tko neće,nitko ga ne sili.
A tko želi...neka smisli vlastiti.
Najbolji je koji sam pročitala u Alanu Fordu:
„ Ovdje leži čovjek koji je zaboravio disati.Ovdje leži;ne bježi
jer nije svježi“

7.4. svjetski dan zdravlja
18.4 međunarodni dan žonglera
21.04 dan vrtića


3.05 dan slobode tiska
8.05 dan crvenog križa
11.05 dan zone sumraka
18.05 dan muzeja
27.05 dan zaštite od UV zraka



5.06 svjetski dan okoliša
7.06 dan sladoleda od čokolade
uuuuuuuu...ovaj je dobar naughty
10.06 dan ledenog čaja
18.06 međunarodni dan panike
30.06 dan meteora


5.07 dan radoholičara
8.07 dan videoigara
14.07 međunarodni dan golaća
27.07 dan šetanja biljke
29.07 praznik roditelja


6.08 kinesko valentinovo-
Što bi vam partner rekao da mu donesete dar
a on vas zbunjeno,pomalno senilno pita:zar sam nešto zaboravio?
a vi samouvjereno:pa kaj neznaš...joj..danas je Kinesko Valentinovo..
well da...kiss

13.08 međunarodni dan ljevaka----nisam ljevak,ali me osobno jako fasciniraju takve osobe..cerek
23.08 dan jahača vjetra

3.09 petak praznik nebodera
10.09 dan razmjene ideja
11.09 dan djedova i baka
18.09 međunarodni dan mira
24.09 dan dobrih susjeda


13.10 međunarodni praznik jaja
16.10 šefov dan

25.10 svjetski dan tjestenine

-mi favorite cusina thumbupnjami
31.10 noć vještica




3.11 dan domaćica
11.11. praznik zraka

13.11 svjetski dan ljubaznosti

-Budi ljubazan...čak i prema onoj prodavačici koja je uvijek
neljubazna prema svima!rolleyes
27.11. dan pribadača i igala
-ovaj je definitivno najčudniji....he he zujo


7.12. dan pisanja pisama
-volim pisati pisamca,pa ono...odvojite par kuna i pošaljite
ga nekome,ne samo da će te ga razveseliti ,nego će to jako dugo pamtiti..yes.
13.12 dan violina
18.12 dan pečenja keksa-To vam je nekako priprema za Božić..pa ufurajte se i ispecite nekoliko
tepsija,koje morate pojesti taj isti dan.Da da..ma ja sam sigurna da vam to
neće teško pasti.njami


Savjet dana:

Odredite svoj najdraži dan,pribilježite ga na kalendaru,utipkajte u mobitel
ili ako imate jako dobro pamćenje-zapamtite!
Budite originalni,posebni i iznenadite svoje najdraže pomalo luckastim
idejama...Učinite taj dan posebnim ,budite šef kuhinje,najljubaznija osoba dana ili najbolji jahač vjetra (što god to značilozubo)....


- 02:22 - Komentari (8) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.09.2007.

KOLAČIĆI I VOĆNI SOK

eek pisac nepoznat

-----------------------------------------
Dječak je želio sresti Boga. Znao je da treba dugo putovati do mjesta gdje on živi, pa je zato spremio svoju prtljagu s omiljenim kolačićima i pakiranjem od 6 boca voćnog soka te započeo svoju pustolovinu.
Kad je odmakao tri reda kuća, susreo je nekog starca. Sjedio je u perivoju i mirno hranio nekoliko golubova.
Dječak je sjeo blizu njega i otvorio svoju prtljagu. Upravo se htio osvježiti voćnim sokom kad spazi da starac izgleda gladan, pa mu ponudi jedan kolačić.
Starac ga je zahvalno primio i nasmiješio se dječaku. Njegov je osmijeh bio tako prijateljski da je dječak zaželio ponovno ga vidjeti, pa mu je sada ponudio bočicu voćnog soka.

Starac mu se ponovno nasmiješio. Dječak je bio izvan sebe. Sjedili su čitavo popodne jedući i smijući se, bez da su izgovorili jednu jedinu riječ.

U međuvremenu se smračilo, dječak je osjetio umor i ustao je da pođe, ali tek što je napravio nekoliko koraka okrenuo se, potrčao natrag do starca i snažno ga zagrlio. Starac mu je darovao najveći smiješak do sada.
Kada je dječak ubrzo otvorio vrata svoje kuće, majka je bila iznenađena radošću na njegovom licu. Upitala ga je: »Što je to što si danas učinio da te je tako razdragalo?«

Odgovorio je: »Jeo sam s Bogom«. No, prije nego što je njegova majka uspjela odgovoriti, dodao je: »Znaš što! Bog ima najljepši osmijeh koji sam ikada vidio«.

U međuvremenu starac, također prožet radošću, vratio se kući. Njegov je sin bio začuđen odsjajem mira na njegovu licu i upitao ga je: »Tata, što je to što si danas učinio da te je tako razdragalo?«

Odgovorio je: »Jeo sam kolačiće u perivoju s Bogom«. Za svaki slučaj, prije nego što je njegov sin odgovorio, dodao je: »Znaš što! Puno je mlađi nego što sam mislio.«

Prečesto podcjenjujemo snagu dodira, smiješka, ljubazne riječi, uha koje nas sluša, iskrene pohvale ili najmanji čin pozornosti, a svi oni imaju snagu darovati nam život. Ljudi ulaze u naš život za vrijeme nekog razloga, godišnjeg doba ili za čitav život. Sve ih jednako primi!

Neka ovo dođe do srca onih koje su na poseban način dotakli nečiji život. Neka spoznaju kako su nam važne. Objeduj s Bogom!



Couple

- 01:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 07.09.2007.

Priča 2.

Evo još jedne poučne priče,koju sam našla lutajući netom u kasnim satima ..... lud

----------------------------------------


opis slike

Bio jednom jedan otok na kojem su živjeli svi osjećaji i ljudske vrijednosti: Dobra Volja, Tuga, Znanje... i među ostalima i Ljubav.

Jednog su dana shvatili da će njihov otok potonuti, te su pripremili svoje brodove kako bi ga napustili. Jedino je Ljubav željela ostati do posljednjeg trenutka. Kada je otok bio tren do potonuća, Ljubav je odlučila tražiti pomoć.

Bogatstvo je prolazilo u blizini i Ljubav je upitala: "Bogatstvo, možeš li me povesti sa sobom?" "-Ne mogu, mnogo je zlata i srebra na mom brodu, nemam mjesta".

Ljubav tada odluči pitati Ponos koji je prolazio na veličanstvenom brodu. "Ponose, preklinjem te, možeš li me povesti sa sobom?", "-Ne mogu ti pomoći ljubavi", odgovori Ponos, "Ovdje je sve tako savršeno, mogla bi mi uništiti brod!".

Tada je Ljubav zamolila Tugu, koja je prolazila kraj otoka: "Tugo, molim te povedi me sa sobom.", "-Oh ljubavi", odgovori Tuga, "tako sam tužna da ne mogu".

Kada je Dobra Volja prolazila kraj otoka, toliko je bila zadovoljna da nije niti čula Ljubav kako je doziva.

Tada Ljubav začuje neki glas: "Dođi Ljubavi, ja ću te povesti sa sobom." Bio je to starac u malenom čamcu. Kada su stigli do kopna, Ljubav se iskrca, a starac ode. Ljubav je bila toliko sretna da je zaboravila pitati starca za ime.

Ljubav shvati koliko mu duguje, te upita Znanje: "Znanje, ti sigurno znaš tko me spasio?", "To je bilo Vrijeme", odgovori Znanje. "Vrijeme?", upitala je Ljubav, "pa zašto bi me vrijeme spasilo?". Znanje odgovori: "Zato što je samo Vrijeme sposobno procijeniti koliko je Ljubav važna u životu."

- 02:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.09.2007.

Priča o osjećajima

Jednom davno, svi ljudski osjećaji i sve ljudske kvalitete našli su se na jednom skrivenom mjestu na Zemlji.

Kada je Dosada zijevnula treći put,
Ludost je, uvijek tako luda, predložila:

"Hajdemo se igrati skrivača!
Tko se najbolje sakrije, Pobjednik je među osjećajima."

Intriga je podigla desnu obrvu,
a Radoznalost je, ne mogavši prešutjeti, zapitala:
"Skrivača? Kakva je to igra?"

"To je jedna igra", započela je objašnjavati Ludost, "u kojoj ja pokrijem oči i brojim do milion, dok se svi vi ne sakrijete.
Kada završim sa brojenjem, polazim u potragu, i koga zadnjeg pronađem, taj je Pobjednik."

Entuzijazam je zaplesao, slijedilo ga je Oduševljenje.

Sreća je toliko skakala da je nagovorila na igru i Sumnju i Apatiju koje nikada ništa nije interesovalo.

Ali nisu se svi htjeli igrati.

Istina je bila protiv skrivanja, a i zašto bi se skrivala?
Ionako je uvijek, na kraju, svi pronađu.

Ponos je mislio da je to glupa ideja, iako ga je zapravo mučilo što on nije bio taj koji se sjetio predložiti igru.

Oprez nije htio riskirati.

"Jedan, dva, tri..." počela je brojati Ludost.

Prva se sakrila Lijenost koja se, kao i uvijek, samo bacila iza prvog kamena na putu.

Vjera se popela na nebo,
Zavist se sakrila u sjenu Uspjeha koji se mučeći popeo na vrh najvišeg drveta.

Velikodušnost se nikako nije mogla odlučiti gdje da se sakrije jer joj se svako mjesto činilo savršenim za jednog od njenih prijatelja.

Ljepota je uskočila u kristalno čisto jezero,
a Sramežljivost je provirivala kroz pukotinu drveta.

Krasota je našla svoje mjesto u letu leptira,
a Sloboda u dahu vjetra.

Sebičnost je pronašla skroviste, ali samo za sebe!

Laz se sakrila na kraju duge (laže, bila je na dnu oceana),
a Požuda i Strast u krateru vulkana.

Zaborav se zaboravio sakriti, ali to nije važno.

Kada je Ludost izbrojala 999.999,
Ljubav još nije pronašla skrovište jer je bilo sve zauzeto.
Ugledavši ružičnjak, uskočila je, prekrivši se prekrasnim pupoljcima.

"Milion", zavikala je Ludost i započela svoju potragu.

Prvu je pronašla Lijenost, iza najbližeg kamena.

Ubrzo je začula Vjeru kako raspravlja o teologiji s Bogom,
a Strast i Požuda su iskočile iz kratera od straha.

Slučajno se tu našla i Zavist, i naravno Uspjeh,
a Sebičnost se nije trebalo niti tražiti.
Sama je izletjela iz svog savršenog skrovišta koje se pokazalo pčelinjom košnicom.

Od tolikog traženja Ludost je ožednila,
i tako u kristalnom jezeru pronašla Ljepotu.

Sa Sumnjom joj je bilo još lakše jer se ona nije mogla odlučiti za skrovište pa je ostala sjediti na obližnjem kamenu.

Tako je Ludost, malo po malo, pronašla gotovo sve.

Talent u zlatnom klasju žita,
Tjeskobu u izgorjeloj travi,
Laž na kraju duge (laže, bila je na dnu oceana),
a Zaborav je zaboravio da su se uopće igrali.

Samo Ljubav nije mogla nigdje pronaći.

Pretražila je svaki grm i svaki vrh planine i kada se već razbijesnila, ugledala je ružičnjak.
Zašla je među ruže, uzela suhu granu i, bijesna i iznemogla, počela udarati po prekrasnim ružinim pupoljcima.

Odjednom se začu bolan krik.
Ružino trnje izgrebalo je Ljubavi oči.
Ludost nije znala što da učini.

Pronašla je Pobjedu, osjećaj nad osjećajima, ali Ljubav je postala slijepa.

Plakala je i molila Ljubav da joj oprosti
i na posljetku odlučila zauvijek ostati uz Ljubav i pomagati joj.

Tako je Ljubav postala pobjednik nad osjećajima, ali je ostala slijepa,
a Ludost je prati gdje god ide
.


Candy Sky

-------------------------------------------------------------------------
Da ne bi mislili da je ovo moja priča...ne...
Ovu priču sam dobila putem maila.
Slične stvari se mogu naći preko neta,ali ovu bih izdvojila kao najljepšu.






- 15:30 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 05.09.2007.

Novi početak....


Da li je ovo san?
NE nije.....
Jedna poruka...jedna njegova poruka...
Oh...kako sam sretna i koliko mi toga teče kroz žile..
Ljubav....
Danas smo razgovarali koliko ne želimo odustati od tako lijepe veze,
da...danas smo shvatili i rekli DA ljubavi i dobili novi početak...
Zaslužujemo ga..
Nakon ovih dana patnje i boli,
shvatili smo koliko se volimo,
shvatili smo da smo se upotpunjavali,
Da li je ovo sudbina imala svoje prste?
Da li nam je dala još jednu šansu?
Ako jest...zahvaljujem joj...zahvaljujem svima...
Koliko sam jačine dobila sada,
koliko jačine je on dobio,
samim time što smo razgovarali....
samim time što smo priznali da trebamo jedno drugo,
što smo priznali svoje greške...

ljubav nas je naučila lekciju....

Sjetili smo se...
Sjetili smo se dobrih stvari,
zbog kojih ne vrijedi odustati,
zbog kojih se vrijedi boriti...
Volim te ,rekao je,dok sam mogla osjetiti jačinu riječi,
a srce mi zaigralo...
Trebam te..shvatio sam koliko sam pogriješio...
Shvatila sam koliko sam pogriješila...I ja tebe trebam,
rekla sam dok mi je srce ponovno zaigralo....

Zar je to bilo potrebno?
Zar smo trebali plakati danima u svojoj samoći samo da
bi znali cijeniti ljubav ,sami sebe i onog drugog?
Da.......
Da....trebali smo...
Možda je to bila najteža kušnja koju smo trebali proći,
možda je to bila lekcija ljubavi koju smo trebali položiti
da se vratimo kao Feniks iz pepela
i da budemo snažniji,
da nam ljubav bude snažnija....
Slušala sam danima riječi ,savjete,ali zahvaljujem svojoj najboljoj frendici Danijeli i zahvaljujem tebi Afrodita,jer si mi pomogla,na svoj vlastiti način.
Najbolje što možeš učiniti je slušati svoje srce,jer tako nikad nećeš pogriješiti...slušati što ti govori,bez obzira što drugi mislili,
jer to je tvoj život,
to je tvoje pravo ,
da živiš onako kako ti želiš....
Ja želim biti uz njega,jer ga volim i znam da me sad još više cijeni
i znam da ću i ja njega još više cijeniti i još više voljeti...
i to je najveća nagrada koju sam mogla dobiti...
MI smo dobili drugu šansu,
drugu priliku,
i budite sretni zbog nas!



Love Sky

- 01:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.09.2007.

Svjetlost...

Light at the end of the tunel



Dopustila vremenu da me oblikuje,
Dopustila drugima da me stvaraju...
Trebaš imati ovakvu kosu,
tvoje srce treba željeti baš tako,
plakati smiješ samo ako
za to postoji dovoljno dobar razlog...

Svake je jeseni lišće jednako bilo,
pa i tog dana,
dok gledala sam dalje nego što se vidjeti može
očima koje su podarene samo onima
koji razumijeti mogu...
Gledala sam jako dugo,
jer svjetlost je bila ugodna
topla i meka,
htjela sam da je zauvijek gledam,
trebala sam je ,
htjela sam da me spasi....

Jedini uvjet koji mi je postavila
bio je taj,
da joj kažem tko sam
i koliko vrijedim..
Gledajući i dalje u nju,
ne shvaćajući što želi,
nasmijala se blago
i poljubila mi čelo
"pronađi sebe"
prošaptala je tiho,
dok je njena toplina
po posljednji put
obavila moje tijelo....

- 01:06 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.09.2007.

Nisam Britney Spears...

Ošišala sam se...
To je promjena koju sam napravila danas...
Mislila sam da ću joj reći da me ošiša da furam Britney...
samo me blijedo pogledala...
Nisam ošišana na nulu..
Iako bi sada bilo baš fora...
Dečke bi odbijala....
a ionako bi mi trebalo godinu dana da mi kosa naraste do normalne dužine....
(moja kosa jako sporo raste....)

Možda ću se i predomisliti..
Nekako me to drži sada...
Imam dosta kraću friz nego inače..
Nitko se nije usudio reći kako je kratka..
Svi samo kažu kako je super...
Imam šiške!
jeee....onako kako ih ja volim!
jeeee...
Prva stvar koja me razveselila ovih dana!

Bila sam na fešti...
Bilo je dobro,
plesala sam..napila se...napravila glupost,
iako o tome ne želim pričati,
jer je nastala u vrhuncu pijanstva!
Jep...bila sam glupa....
Ne..nisam s nikim bila...
Čak i da se pročuje...
Više me za mišljenja drugih nije briga...


Izgubila sam 5 kg u ovih 4 dana...
Čisto sam se začudila kada sam stala na vagu...
Danas sam po prvi put normalno jela na fešti..
wow...i to je neki napredak očito...

Svađam se sa svima...
I to više nego inače...
Jedva čekam da odem na faks...
Neću se više nikada vratiti..
i to me jedino drži na životu...

Sažaljevali su me danas...
nakon tisuću potpitanja,
otkrili su da više nismo skupa...
godina dana...
prošla samo tako..
Trebala sam si napravit majicu
"Više nemam dečka
sva pitanja su suvišna.."
Hm...mogla sam baš...
bilo bi fora.



- 02:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 01.09.2007.

Neznam kako dalje....

Desperate Girl


Što se dogodilo s mojom sposobnošću za krenuti dalje?
Kraj.Gotovo je.Nema više..Zasićenost.
Zašto onda sjedim doma ,pijem kakao i gledam njegove slike?
Jučer mi je bilo bolje.Zašto?
Trebalo je danas biti bolje.Ne bi li trebalo ići tako?
Tisuće pitanja..Suze mi se slijevaju niz oči dok ga gledam na slici i pitam ga "Zašto si me ostavio?".
Ne očekujem odgovor...
Duša mi gori od same pomisli da ću morati na faks...
Trebam biti pametna,suvisla...trebam se razviti.
Trebam gledati ljude u oči a ne rasplakati se.
Trebam početi govoriti više od "aha","dobro",
dok žele razgovarati sa mnom.
Ne razumiju...moja seka ne razumije,ne shvaća me...
Moja najbolja frendica me tješi...
Bolje mi je...taj tren...odlazim i kući sam prepuštena
opet sama sebi...opet sa svojim mislima.
Opsjedaju me njegovi pogledi.
Flashback me vraća u prošlost....
Sjetim se na tisuću sitnica u sat vremena...
Sjetim se kako me gledao,
sjetim se kako me držao za ruku
i bila sam tako sretna...
Obožavala sam njegove ruke...
Obožavala sam njegov dodir....
Zašto me ostavio da se suočavam s bolima?
Zašto mi govori da me voli,
dok me u istom trenu ostavlja da budem sama
u svojoj sobi
i da ga samo mislima održavam živog..
Trebam biti jaka,
a tako želim biti slaba...
Što mi vrijede riječi utjehe?
U očima svakoga vidim da ne razumiju...
Ne poznaju nas...samo on me znao.
Ni majka me ne poznaje kao on,
ni sestra me ne shvaća ko on,
ni frendice me ne poštuju toliko ko on...

Izgubila sam u jednom danu dvije osobe..
Najboljeg prijatelja i ljubavnika..
Bio mi je sve...
Bio je više od bilo čega,
a opet...
povrijedio me više od bilo koga.
Zašto sam ljuta?
Na koga sam ljuta?
Sudbinu,sebe,njega ili na okolnosti?
Neznam...

Sve je izgubilo svoju čar.
Da li je on bio moja srodna duša?
Ako jest,zašto je tako lako otišao od mene...
Zašto me nije zaustavio,
zašto me nije zadržao,
zašto nije našao načina da budemo zajedno?
Zašto?
Zašto sada sjedim sama u svojoj sobi,
kao da mi godi patnja koju osjećam,
dok mi svaki dan izgleda kao Božja kazna...
Da li si me kaznio jer nisam išla na misu?
Da li si me se odrekao zato jer sam nedostojna
tvoje...pa tako i njegove ljubavi?
Trebam li iz ovoga izvući neku pametnu pouku?
Slijepa sam...ne vidim ništa.
Udari me nečime,pokaži mi da je tako trebalo biti...

Koliko očaja mogu još podnijeti?
Seka se boji ući u sobu da me ne nađe mrtvu..
Kao da sam ja sposobna da se ubijem?
Kakve sam sreće,u tom trenu bi mi puklo uže,
ili bi zaboravila staviti metak u pištolj...
Ne...prevelika sam kukavica za to...
Ja vjerujem u patnju...
Vjerovala sam u ljubav....
Da li je ova patnja znak moje ljubavi?
Patim li zato jer ga volim?
Ponos....
Sposobna sam da mu dođem pred kuću
i molim ga da me uzme natrag...
Ali što bi time napravila?
Tako je trebalo biti...
Budućnost će donijeti bolje...
Ja ga sad trebam,
ja ga sad želim...
Danas smo se čuli...
Nisam mu htjela reći koliko ga trebam
i koliko ga volim....
Prokleti ponos..
Možda i bolje...
Ne želim biti slaba...
Ne želim biti očajna..
Ali poznaje me predobro,
ako da...
i taj štit je sigurno provalio...

Ne želim da si nađe drugu,
ja neznam kako bi to podnijela...
U mislima mi uletavaju slike neke
zgodne plavuše kako ga ljubi...
Sama pomisao mi srce steže...
Ne sada...
Želim da bude sretan,želim mu biti prijateljica
kojoj će sve moći reći....
Ali zašto bi bio sretan ako si nađem drugoga?
Drugi....Drugi dečko?
Kako useliti nekog novoga
ako srce još uvijek drži njegov ključ?

Jesam...nesigurna sam...
ljubomorna sam....
....ne volim sir kao on,
...ne volim aute kao on,
...ali ga volim beskrajno.
Bojim se te ljubavi.
Koga ja sad volim?
Volim njegove misli,
njegove uspomene....
Ali nema ga da me miluje,
nema ga da mi priča
i da me škaklja kako on zna...
Svi mi tupe koliko sam blesava
i kako je najbolje da krenem dalje...
Nitko ne zna kako...nitko nema lijeka.
Ne da se moje tvrdoglavo srce....
Kad god odlučim se pomirit s time da me povrijedio
i ako me ne želi da je vrijeme da krenem dalje,
ono mi vrati uspomenu,
zaboli ga i sjeti se njegovog osmijeha.
Želim zaspati mirno,
a znam da ću i ove noći slušati glazbu
do kasno u noć...
Nikome ne želim ove patnje...
Ne znam kako je njemu..
Sigurno mu nije lako,
sigurno je i njemu teško...
I dok mislim na to,
meni je još teže...
Možda će sutra biti bolje...
Nadam se...

- 01:55 - Komentari (10) - Isprintaj - #