..Something else..

nedjelja, 22.07.2007.

Koja je svrha života?

Koja je svrha života?
Tko sam ja?
Zašto sam ovdje?
Koja je moja svrha u životu?

Ovo su neka od najstarijih i najvažnijih pitanja postavljena kroz cijelu
ljudsku povijest.
Ona postaju duboka kada pojedinac poput tebe
počinje razmišljati o njima.
Riječ---svrha---znači imati namjerne rezultate.
Kada imamo svrhu,mi svjesno radimo na tome
da budemo ili da stvorimo nešto.
Što mi zaista želimo učiniti ili biti,izgleda izvan dohvata,nemoguće.
Ali moramo znati da je sve moguće,ako postoji svrha.

Možda je najdublja stvar ta,da kada je to naš status,naše stanje
i naš komfort,nalazimo da naš život ima značenje,a kada smo
izvan "svrhe" zbunjeni smo značenjima i motivima.

Jasno definirani životni smisao daje značenje,smjer i bitnost.
Tvoje životno značenje odgovara na 2 bitna pitanja:

Tko želim biti?
Što želim raditi?

Kada živimo iz naše stvarne svrhe,osjećamo se živo-
ispunjeni smo uzbuđenjem,srećom i unutarnjim mirom
--"zadovoljstvom".
Bolje smo povezani kao ljudska bića i bolje smo zadovoljni s time
tko smo i što radimo.

Kada imamo svrhu,mi koračamo u višu moć,imamo nadprirodnu podršku!
Najbolje stvari u životu privlačimo nevidljivim nitima.
Kada nemamo svrhu,pokušavamo sve učiniti sami.
Hvatamo se za slamke,svaka stvar izgleda dobro--bilo da je novi posao,
preseljenje ili novi dečko--sve da ispuni prazninu koju osjećamo unutra.

Ne imati svrhu vodi do stalne potrage--okrećemo se vanjskim stvarima
da nas one učine potpunijima.
Imati svrhu nas vodi do neviđenog zadovoljstva-unutarnji mir što se otkriva
u tvom životu.
Imaš osjećaj da je "sve u redu s svijetom" i "imam važnu ulogu
koju moram odigrati".
Svaki čovjek ima univerzalnu svrhu da nauči kako da voli više.
Svaki čovjek ima svoju jedinstvenu svrhu da pomogne izliječiti
naš planet i druge ljude.
Planet Zemlja je prvobitno sveučilište naših duša,
gdje imamo zadaću da naučimo svoje lekcije,pokazujemo ljubav
i dijelimo darove.

Mi se možemo otvoriti razumijevanjem,prihvaćanjem,
radeći tako da poživimo svoju univerzalnu i jedinstvenu životnu svrhu.
Rođeni smo da napravimo nešto specifično.
Rođen/a si da napraviš nešto senzacionalno.
Uloga i prilika je povjerena samo tebi.
Ako ne znaš svoju životnu ulogu ,još si grubi dijamant.
Pronalaskom svojeg životnog značenja je kao brušenje dijamanta.
Svaki dijamant čeka svoj dizajn,koji će moći svi vidjeti.
Tako i ti.
Tajna je da otkriješ i provedeš u djelo svoj originalan dizajn.


Tvoja svrha života......:

---Traje cijeli život,izgrađujući te od rođenja do smrti i uglavnom
se ne mijenja.
----Veće je od tebe,povezujući te s drugima i dopuštajući ti
priliku da iskopaš svoje nade,snove ,donoseći ih na svjetlo jasnoće
i svijesti.
----Omogućuje ti strukturu za ono što ćeš biti i raditi kroz svoj život,
dostigneš maksimalnu perfomansu i zadovoljstvo,
s manje stresa i uživajući više značenja i autentičnosti.

-----To je tema tvoje životne priče,dajući ti više slobode da odlučiš
kako da proživiš svoje osobne i profesionalne uloge.


Thomas Edison je rekao : "Kada bi svi mi radili stvari koje smo sposobni
napraviti ,mi bi se doslovno začudili."


Da bi došli do tog mjesta dugotrajne svrhe,unutarnji klik se mora dogoditi.
Promjena počinje iznutra i kada se budiš,znajući da imaš svrhu,
izgradit ćeš samopouzdanje u znanju za što si rođen da budeš na ovom svijetu.
Izgradit ćeš svijest o tome kako si velik i sjajan zapravo.
Tada ćeš početi prihvaćati svoj dio,jasno govoreći to drugima i sebi,
i na kraju radeći stvari tako da proživiš ono za što si stvoren.




Nature

- 12:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.07.2007.

Poznati sebe znači....voljeti sebe

Kiss me

Kako pokazuješ nekome da ga voliš?
Da li mu kupuješ skupe darove?
Provodiš kvalitetno vrijeme zajedno s njim?
Radiš osobne žrtve samo da vidiš da se smije?
Pišeš li mu pjesme?
Da li postaješ njegova obožavateljica i navijačica?

Pomisli na svoje roditelje,djecu,prijatelje,sestru,brata....
bilo koga koga voliš.
Kako im zaista pokazuješ da ih voliš? Ili obrnuto--
kako stvarno znaš kada te netko voli?

Odgovor leži u tome da ih trebaš dobro upoznati.
Da bi stvarno volio nekoga,znači da
se brineš o njemu do dubine onoga što su i tko su stvarno,
u što vjeruju,što vole,što ne vole,
kako se ponašaju pod pritiskom.
To je mnogo više od toga-koja im je najdraža boja,tko im
je najdraži pjevač ili koji im je najdraži film.
To je znanje da ne vole voćne okuse u coli.
Kakva temperatura mora biti u kupki,zašto preferiraju
nositi pamuk a ne svilu.
To je znanje kako kupiti idealan rođendanski dar,
iako čak ni on/ona nije znao što tražiti.
To je gledanje u jedno drugoga preko prostorije i
podijeliti privatnu šalu bez izrečene riječi.
Voljeti nekoga je sposobnost da vidiš dalje od odgovora
na pitanje : "Kako si?",
i znati da nisu zaista dobro kada kažu :"Dobro,hvala."

Kako dođeš do te točke?Promatraš ih.Gledaš ih.Pitaš ih pitanja.
I stvarno slušaš njihove odgovore.
Zašto se toliko trudiš oko toga?Jer ih voliš.
Zato jer te fasciniraju.Zato jer nemaš ništa pametnije za raditi.
Ti si stvarno tamo prisutan.
I nikada ni ne prestaneš.
Koliko veza ispari jednostavno zato jer se udaljimo?
Udaljimo se zato jer ne posvećujemo vrijeme jedan drugome.
Nismo više povezani.

Možeš biti ogročen jer su tvoje vlastite potrebe uskraćene.
Ok,pošteno.
Nije dobro biti u jednostranoj vezi.Reci im to.
RECI IM da se osjećaš ignorirano,nevažno,udaljeno,
kao da veza više nije posebna.
Reci svojoj majci da ti nedostaje bliskosti i povezanosti.
Reci svome dečku da osjećaš kao da idete na autopilot i
da veza više nije onakva kakva je bila.
Poslije pruži ruku i pitaj ih da podijele tajnu svog srca s tobom:
"Reci mi tko si.Reci mi o čemu sanjaš.
Da li još uvijek voliš čokoladni sladoled s preljevom?"
Tada slušaj...stvarno slušaj....

Nitko ne može biti toliko blizak sa mnom i
ne znati da Coldplay svira mojoj duši.
Ako me stvarno toliko voliš da vidiš moju osobnost,
znao bi da jednog dana želim
posjetiti Irsku i da obožavam anđele,jer vjerujem da
nas oni cijeli dan čuvaju.
Znao bi da kad sam ljuta,da me trebaš nečime odvratiti
i da ću se ubrzo pribrati.
Znao bi da ne volim laži.

Što znam o ljudima koje volim? Znam da ona pije mnogo kave i
da uvijek jede čokoladu s nekim grickalicama.
Znam da me on voli maziti i grliti i kad je sretan,
pjevušiti neke smiješne note,tako da me može nasmijati.
Znam kada on laže da me zaštiti,a kad laže da zaštiti sebe.

Da li smo toliko zaokupljeni sobom,svojim karijerama,
osobnim ciljevima da se potpuno zaboravimo
povezati s osobama koje volimo?
Svi se mijenjamo,rastemo.Da li su oni isti ljudi?Kako znaš?
Ja nisam ista osoba koja sam bila
prije dvije ili prije 5 godina.Da li si ti? Da li su oni?

Što je najveći dar koji možeš nekome dati?
Svoju potpunu pažnju i fokus.Uzmi vremena da ih zaista upoznaš,
da se ponovno zaljubiš u njih.
Upoznaj ih kao da si ih tek vidio.
Naravno,trebaš čuvati njihove tajne ,biti vjeran.
Koristi informacije koje ti daju da izabereš
savršen dar za Valentinovo,da planiraš savršen odmor,
da ih iznenadiš filmom koji nikad nisu vidjeli,
ali za kojeg znaš da će ih oduševiti ili
da im jednostavno doneseš kavu sa savršenim
unosom šećera i mlijeka prije nego shvate da bi željeli jednu.

Može biti jednostavno poput :" Reci mi nešto o sebi.
Reci mi kako svijet izgleda kroz tvoje oči."
Stvori male trenutke koji kažu " Volim te" znajući kako
" Volim te" izgleda njima.

I Love You







- 16:17 - Komentari (7) - Isprintaj - #