Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



Design: NoBrain
Picture: DeviantA.

*mmm...aj lajk it*

i najmanja sitnica bit će dovoljna
...mali filip dobrić

demian
drito
dritokonj
eewa
enrique
freeman
gracia
ilija
latitea
leb
pamsweetpea
provi
roda
tender
tija

od šume do koncertne dvorane

*linkovlje*

klubovi, zg
kset
mochvara
purgeraj
klape
za gitariste
reklame

kiki riki zanimacija
gold miner
tetris

glitter
tutorblog
blog.hr
forum.hr

fc forma
zet

*memories*

* ''PIŠI''
* nova moda
* njemu...
* što je to ljubav?
* ...nikada...
* guardian angel
* igra
* ništa novo
* ...
* nešto kao život
* kazna
* još jedna paleta
* terapija suncem
* ''grad bez boje''
* …TITITITA TITITUTU TIIIPATITITUUU…
* ...
* na sav glas
* jedan put, nada i vrijeme kao sudac
* preteško
* ''načoketani'' post samo za njega i činjenica o kućnom ljubimcu
* ''…s vrha brda svaka staza vodi nizbrdo…''
* zadnji pogled kroz ključanicu
* ''kaj ima?''
* nezahvalna
* nešto istinito i iskreno za privremeni rastanak
* prazno
* želja
* slomljena
* put u nepoznato i komadić neba
* ...još uvijek sviram pjesmu koju nitko ne čuje...
* sudbina
* deset tona
* što ja radim tu?
* primjerak kao takav: kokošinjac
* ubi amici, ibi opes
* novi pogled
* najdraže moje
* ...
* Vi
* pero
* trampolini i vlakovi
* bijelo govno
* frc
* prosjak i car
* …zijeeeev




...samo ozdravi mi ti...


Image Hosting

...ja ti donosim smijeh na napuklim usnama
dug sam prešao put da ga dijelimo napola
pa se spuštam na pod kraj tvojega jastuka
a ti mi želju pokaži
da ustat ćeš ko nekada

samo ozdravi mi ti
to je sve što sam od neba tražio
i svaki korak tvoj što ga napraviš
ja bih usnama nagradio
samo ozdravi mi ti
to je sve što sam od neba tražio
i svaki osmijeh tvoj
što mi pokloniš
kao zastavu bih razvio
samo ozdravi mi ti


ja ti donosim smijeh na napuklim usnama
da te zagrnem s njim u prohladnim noćima
pa se spuštam na pod kraj tvojega jastuka
a ti mi želju pokaži
da ustat ćeš ko nekada

ja ću čekati na tebe
kada ustaneš i kada kreneš
želim vidjeti tvoj smijeh
i želim da se ponosim sa tobom
i želim se pomoliti sa tobom
kad prepoznaš pobjedu u sebi
i pobjedu u meni
i kada ozdraviš mi ti...



za njega Image Hosting


18.02.2009. u 05:49

| .Komentari (0) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.