14.04.2009., utorak

KRAJ
Svemu, kao što se kaže dođe kraj. Pa tako, došao je i kraj ovome blogu. Dugo sam razmišljao o ovome, i shvatio sam da... koliko se god trudim, nikada neću uspjeti. Blog sam napravio iz zabave. No to nije jedini razlog. Napravio sam ga i zato da pomognem drugima. Ali to nebi uspio da nije bilo prijatelja koji su mi uvijek pomagali i koji su mi davali podršku, ali ni to nije bilo dovoljno. Blog sam počeo raditi 7.1.2009., a završavam ga danas, 14.4.2009. Ima puno blogova o club penguin-u, tako da nestanak ovog neće ništa promjeniti. Nestanak ovog bloga neće se ni primjetiti zato jer je ionako bio loš. Moj blog je bio sasvim solidan za razliku od nekih koji su se stvarno pokazali kao vrhunski blogeri. O blogovima znam vrlo malo, pa je i to jedan od razloga zašto sam odustao. Kada naučim više i kada budem dovoljno iskusan, možda se čak i vratim, a do tada.....Pozdrav svima, i hvala vam na svemu!!!!

Somebody5
- 21:25 - Komentari (13) - Isprintaj - #


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!
Club Penguin je online igra u kojoj susrećeš mnogo drugih igrača (pingvina) diljem svijeta. U club penguin igri ima mnogo različitih igara s kojima uz određen rezultat dobiješ određenu svotu coinsa. Coins-i su "novci" kojima kupuješ razne stvari: boju pingvina, odjeću, namještaj za igloo (kuću pingvina).... Većinu stvari nemogu kupiti oni koji nisu članovi (memberi). Članovi u puno toga imaju prijednost. Osim što mogu kupiti više stvari, oni mogu otključati svoj igloo, drugim riječima, staviti ga na kartu da svi pingini mogu doći, a najčešće je to u povodu neke zabave.
Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

CLUB PENGUIN BLOGOVI
Starreport- Kimmy

CP- Special News- Eli & Doda

Club Penguin World- Bubalo1

Club Penguin Cat 670- Eni

TRACKERI





SLIKE

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic
CLUB PENGUIN STANDARD TIME


CLUB PENGUIN TIMES (CLUB PENGUIN NOVINE)
Club Penguin HR

CLUB PENGUIN ANKETA
Club Penguin HR

CLUB PENGUIN HR EKIPA
CPHR EKIPA je ekipa (grupa) nas hrvata koji igramo club penguin. Ako želite upasti u ekipu, morate učiniti sljedeće: dati ime i sliku svoga pingvina u komentarima ispod chata, i biti redoviti na ovome blogu. Nakon što to napravite, pitat ćete me na chatu CPHR karticu za članstvo koju ćete ako želite staviti na svoj blog. Hvala što ste se prijavili.
CPHR Memberhip card-
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Somebody5 & the only one
- Cat W0men
- Bubalo1
- vac104
- Ciha
- Skoko12
- ivan1604


Ocjenite moj Blog
Odlican
Dobar
Los
Uzasan
  
pollcode.com free polls


Sto mislite o meni?
Zabavan
Duhovit
Dobar
Dosadan
Naporan
Glup
  
pollcode.com free polls