četvrtak, 05.02.2009.

Eksperiment vrijedan 6 milijardi dolara


- 21:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 04.02.2009.

Pripremate li se za 2012?


Nakon poprilično dugog perioda neaktivnosti na ovom blogu pozdravljam sve one koji prate ovaj blog s novom temom.

Kako se jedan dobar dio ovoga planeta polako priprema za nadolazecu 2012. godinu, po nekima njenom kraju, po drugima transformaciju u nesto bolje, trecima nista od toga, osobno sam sklon vjerovati da uz toliku koncentraciju primisli i sam vjerujem da ce se nesto dogoditi. No ne smatram da treba panicariti, osim ako ste od onih koji sve gledaju kroz materijalnu stranu. Ako se nista i ne dogodi, bar sam sretan sto sam neke promjene vec poceo primjenjivati. Za pocetak odlucio sam rijesiti se svih knjiga koje imam, a o tome uskoro na blogu Podravec kad napravim katalog.

Za ovaj post nesto vezano za nadolazecu 2012. godinu.


2012: Earth Changes are Coming

- 17:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>