fra gavun

četvrtak, 27.04.2017.

A-a-a-aap ćiha

Ima jedna anegdota o Staljinu koja se valja još od pedesetih godina prošlog stoljeća a glasi;
Na jednom skupu u dvorani kojem je presjedavao Staljin netko je kihnuo. Ovome je skočio brk i nakon što je prostrijelio pogledom prestrašene delegate, upita: 'ko kihljot'?
Svi pogledaše u pod i nastane muk a Staljin se oglasi: 'prvi red na streljot'!
Odvedu prvi red a On ponovno upita tko je kihnuo. Opet ista slika i drugi red ode u vječna lovišta.
Ponovno upita: 'ko kihljot'? E sad je već vidljivo da će svi redom biti izbrisani i jedan nesretnik iz trećeg reda, sada prvog, skupio se ko dvaest lipa sira, ustane i progovori da je jedva sam sebe čuo: 'ja'!
-Nazdravljot tovariš! Odgovori mu Staljin a svi u dvorani glasno odahnu.

Dakle, neću ulaziti u meritum stvari na današnjoj sjednici Vlade Andreja Plenkovića ali pitam, pa ako ikako može neka mi odgovori.
Kad je stavio predmet 'marić' na raspravu zašto je pitao 'tko je za-tko je suzdržan a tko protiv'?
Zašto uopće postoji glasovanje ako čovjek ne smije izjasniti svoj stav?
Iskreno reć' sad se bojim svekolikih anketara jer mi mogu postaviti pitanje na koje moram negativno odgovoriti a što ako je anketar Plenkovićev čovjek?
Ili, 'markićka' ufati Andreja i kad dođe do onog trenutka kad minđa zijeva a on nije za to jer ...znamo ne, anemija i dadne negativan odgovor?

A u kua, sad si baba najebala. Od danas sam antiprotivan.

- 14:57 - Komentari (9) - Isprintaj - #