Dvije godine kasnije ili zašto mijenjanje studija nije smak svijeta

Da, dobro ste pročitali.

Makla sam se s engleskog, nije studij jezika za mene, nisam osoba koja ima volje, želje i živaca rastavljat jezik na protone, neutrone i elektrone. Mene jezik (sad konkretno govorim o engleskom, ali i jezici generalno) zanima na razgovornoj razini. Jako volim pričati, i oni koji me osobno poznaju znaju koliko mogu pričati i da mi to baš nije stran pojam smijeh Ali mene unutarnja struktura jezika, zašto je neka riječ ovakva a ne onakva, odakle je došla i zašto se baš tako izgovara, ni najmanje ne zanima. Dapače. Samo mi ubije želju za pričanjem tog jezika.

Pedagogije mi je žao, jer ju stvarno volim, ali Zadar nema dvopredmetni studij informacijskih znanosti pa da sam mogla nastaviti s njom. Ali vrlo vjerojatno jednog dana budem cerek

Da, upisala sam informacijske znanosti - knjižničarstvo, i ostajem u Zadru. Izgleda da smo si suđeni, Zadar i ja, barem još neko vrijeme. Ali ne smeta mi smijeh

Ne smatram ove dvije godine koje sam provela studirajući anglistiku i pedagogiju gubitkom vremena, upravo suprotno. Naučila sam puno, što akademski što osobno, i nije mi žao što sam se zeznula za prvi studij. Hej, imam C1 razinu iz engleskog, a to nije baš mala stvar cerek

Zašto sam uopće bila upisala engleski i pedagogiju? Djelomično zato što u 12 godina školovanja nisam niti jednom morala zapravo učiti jezik, i bio mi je najdraži predmet i mislila sam da ga volim dovoljno da ga studiram. Boy was I wrong. So, so wrong. Pedagogija je uletjela u priču tako što su mi rekli da nije dobra ideja studirati dva jezika bilo gdje, a pogotovo ne u Zadru, u kojem za sve ponuđene jezike dobiješ, kako bi Englezi rekli, "a run for your money". I na kraju sam ju zavoljela, dovoljno da ne mogu dočekati da izađe raspored predavanja, da vidim imam li u rasporedu mjesta za neki izborni s pedagogije cerek

Za sada je to sve od mene, čujemo se kad prevedem neke svoje priče koje me čekaju već kojih pola godine zujo

Voli vas
Bella

02.09.2017. u 20:53 · Penny for your thoughts? (11) · Isprintaj · #

');