Miriše na jesen

Doma sam za blagdan. I ne mogu vam opisati koliko mi je drago zbog toga. Zadar je lijep tijekom jeseni, ali ništa meni ne može zamijeniti hladna jesenska jutra puna svježeg zraka kakva ima Slavonija. Neka sam ja rodom iz Dalmacije, to mi je na ponos i diku, ali ovdje sam odrasla i uvijek ću, prije svega, biti Slavonka, bez obzira na to odakle su mi roditelji, bez obzira na mjesto u kojem ću proživjeti ostatak svog života, gdje god to bilo.

Došla sam jutros. I sreća koja me zapljusnula kad sam izašla iz autobusa, udahnula svjež zrak i čvrsto se umotala u šal i kaput (jer je jutros u sedam bilo pet stupnjeva) je teško objašnjiva. Nisam shvaćala koliko volim grad u kojem sam odrasla dok nisam iz njega otišla. Mogla sam ja otići na fakultet bliže, u Osijek, koji također ima studij anglistike i pedagogije, ali onda bih bila doma svaki vikend, a to nije ono što želim. Želim potpuno iskustvo studija, a smatram da bih ga teško dobila da sam ostala tako blizu. I puno više cijenim vrijeme koje provodim doma, sad kad češće nisam tu, nego što jesam.

Jesen mi je omiljeno godišnje doba, pogotovo sad, u vrijeme jesenske žetve, Noći vještica i Svih svetih. Pomalo jezivu atmosferu koja ionako vlada ovih dana upotpunjuje činjenica da živim preko puta gradskog groblja, a s prozora svoje sobe vidim kapelicu koja se nalazi na njegovom početku.

Jesen je za mene vrijeme novih početaka. Vjerojatno zato što već 14. godinu za redom krećem u novu školsku (sad akademsku) godinu - to je više od 70% jeseni u kojima sam do sada uživala (da, išla sam to izračunati zubo ).

Ne znam što će mi donijeti ova jesen i ova akademska godina. Ne znam što me sve čeka u predstojećih devet mjeseci druge godine preddiplomskog studija. Ne znam što će se sve dogoditi do srpnja. Ali joj se veselim, jer ipak znam jedno - bit će pozitivna.

Do sljećeg tipkanja! =)

Voli vas
Bella

Oznake: jesen

28.10.2016. u 16:39 · Penny for your thoughts? (0) · Isprintaj · #

');