I'm good enough person to forgive you, but not stupid enough to trust you.

Dakle, nakon više od pola godine namjeravanja, planiranja i natezanja, konačno sam pobrisala svu silu nepotrebnih profila i računa na netu.

Što to podrazumijeva? 3 e-mail adrese, profil na imageshack-u, tumblr-u, wish-u i facebooku. Trebalo mi je vremena, ali konačno sam se toga riješila. I znate šta? Drago mi je da jesam. Tko me treba, nać će način da dođe do mene - broj mobitela, telefona, mail adresa, neki zajednički prijatelj/poznanik. Osobe do kojih mi je stalo i s kojima redovito pričam su dobile moj broj mobitela i jednu od 2 aktivne mail adrese prije nego sam to sve pobrisala, tako da se ne zabrinjavam.

~~~

Zadnjih mjeseci inspiracija mi bježi kao mokar sapun iz ruku zaliven
Ali, ipak zad posljednjih dana uspjela nešto napisati – istina, prilično kratko i na engleskom, ali i to je nešto, bitno da se kreće i radi smijeh Evo tekstić, a naslov posta je u biti naslov dotičnog teksta sretan

You know, I realised something about people like me:

We trust everyone, unconditionally, when we first meet them, because we've met them with a reason.
But, if they do something, anything, to make us lose our trust in them, it will take a long time for them to get us to trust them again. And we will never again trust them unconditionally.

Because, when someone screws up the first time, we pretend it didn't happen, because everyone makes mistakes.

When they screw up the second time, we forgive and help them to repair the damage.

When they screw up the third time, there is no forgiveness, there is no coming back.


We will give you a second chance. But, if you squander it, we won't give you the third one.

12.01.2014. u 13:50 · Penny for your thoughts? (1) · Isprintaj · #

');