Hej (;

Neki me možda znaju, već sam imala blog, ali sam ga obrisala... Iskreno rečeno, nemam pojma više zašto, ali nije ni bitno.

Oni koji su me znali, znali su me kao Innu... Ali, kad sam malo razmislila, ime Bella mi se puno više sviđa wink Također, prije sam na blogu pisala svoju priču... Ja i dalje pišem, ali radije ću to zadržati za sebe, barem dok ne dođem do stadija kad budem sigurna da ću priču i završiti.

A šta ću sad ovdje pisati? E to ćete vidjeti. Nerijetko mi se dogodi da mi random padne napamet nešto, nevezano za bilo šta, ulomak koji bi mogao postati priča, misao koja se čini kao sjećanje... Ja sam čudan svat, to se lako da zaključiti. smijeh

Da budem precizna - puno čitam. Neću pisat recenzije knjiga jer postoje ljudi koji su u tome puno stručniji, ali ako nekog zanima moje mišljenje, napisat ću ga. Ovdje ću dijeliti neke svoje trenutke inspiracije (ulomke/pjesme/nešto treće) i stvari (slike, pjesme, događaje) koji su me inspirirali na to. I citate. Ah, kako volim citate. Nerijetko mi se dogodi da mi nešto upadne u oči tijekom čitanja, a onda uhvatim prvo što mi dođe pod ruku da se time može pisati i zapišem citat negdje - papir, bilježnica, ruka, nije bitno. Svi oni kasnije završe u mojoj bilježnici cerek

Eto, nemam više ništa za reći, osim da ne namjeravam više onako nestati sretan

Ako nekog nešto zanima, neka slobodno pita :D

Voli vas
Bella

08.02.2013. u 22:56 · Penny for your thoughts? (2) · Isprintaj · #

');