subota, 14.12.2013.

žene na rubu živčanog sloma

ok..to je naslov nečeg
btw.almodovar film
ali taj naslov jako trenutno odgovara mojoj situaciji
problem je kaj si nemrem sad dozvolit taj neki "živčani slom"
ali rado bi.. o yes, itekako
pa ću sve utopiti u nekoliko čaša vina, a možda i u pokojoj smotki
(wow kako neodgovorno, kako neozbiljno)
(dovragaibestraga,mi slabi)
i nadati se da će sutra biti bolje..jer je sutra,
"sutra je novi dan"
(Scartlett O'Hara...o riječi ti se pozlatile)
a ja jedino što moram je mantrati..ma
ja sam iznad
ma
mene ne određuje..
bla, bla
ma
fck off
kategorija: osobno, da osobnije nemre biti
- 17:40 - Komentari (15) - Isprintaj - #

srijeda, 04.12.2013.

after all....

i može se vikati da je sve bilo histerično i da, možda je..i podjela i međusobne uvrede(?!) i polarizacija
i pa šta..i treba biti histerično..i treba biti polarizacija
jer je situacija ionako već histerična..ili nije?!!još??!!ma zar?!?!
jer je (po mom) i zahtjev sam, već dovoljno histeričan..
ali ja svejedno pitam tu -šutljivu većinu,
koja nije izašla..koja je indisponirana, uvređena, iznenađena, nezainteresirana..i kakva se već osjeća:
šta će vas uistinu pokrenuti i kolko toga i što se treba dogoditi da kažete...
e pa sad izlazim?
a?...
jer ovdje:
imali ste neposrednu i direktnu demokraciju, nikakvo koaliranje, nikakav strah od izdaje, prodaje glasa, prenamjene glasa, preformuliranja vašeg glasa, a s njim, tim jednim vašim, našim, glasom mogli ste mnogo:
i poslati poruku vladi,
i poslati poruku crkvi,
i poslati poruku "stožeru",
i poslati poruku sindikatima,
i poslati poruku ministarstvima i ministrima
i desnima i lijevima..
i nekim budućim referendumima
i svašta ste mogli..
i onda bi pokazali odgovornost, za svu tu potrošenu lovu,
i pokazali bi se kao odgovorni korisnici love, državne a vaše, naše..
a niste hja, interesantno, zar ne?..
ali svi bi dobili poruku..za čitanje i isčitavanje, jasnu
ovakvu onakvu, za ili protiv, desničarsku ljevičarsku,
demokratsku- nedemokratsku..ali niste...
pa nas sad čeka opet ništa, a čeka nas bojim se tek.. svašta...

- 23:10 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>