petak, 19.10.2012.

jel znatiželja zaista ubila mačku?

dakle ima taj jedan meni super interesantan tip...
izgled, faca, pojava, neka vibra ful pozitiva..no, interesantan
srećemo se u prolazu..po gradu...po ulici, po placu...
i mimoilazimo se..tak, već skoro tri godine...
uvijek, al uvijek postoji taj pogled međusobni...malo duži nego kaj je uobičajeno..
i on uvijek ima u susretu taj osmijeh u očima..i smiješak na usnama...
(ne izmišljam, ne pričinjava mi se)
i bilo je par sretanja i nekih gledanja sa daljine...onak ja sjedim..
na jednoj strani..on dalje, na drugoj
i oboje nekak stalno gledamo...jedno prema drugom
međutim niko nikom ne prilazi
i sad ja ne znam
da izvedem nekaj...????
jer mi je došlo ne jednom, da priđem i tutnem mu vizitku i spiku..
- "promisli, jel si slobodan za kavu"
i da odem...al to mi je onak....uggghhh...
ili da čekam da on izvede nekaj?
i ok...
činjenica je da se nisam baš nešto ozbiljno angažirala, jer sam bila u nekim "drugim šablonama" i "interesima"
međutim zanima me
kaj bi vi?
ajde da čujem
kaj bi vi?
ženske...?
i kak bi vi?
jer
deca više nismo, nema upada u smislu.."dobra mjuza, dobra obleka, cool ovo ono"...
i govorim o u biti skroz nepoznatom tipu..
doslovce na cesti, eventualno na trgu...

(da, da, znam, skroz pubertetski:////)

- 16:20 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>