ponedjeljak, 05.03.2012.

Šeprtljanje…smotanost..glupost i sramoćenje uslijed istog

Dakle, spuštam se niz "petlju" u neki kasni noćni sat….
toplo je, prozor mi otvoren
na radiju mettalica i ja uglas.. poprilično glasno pjevamo…
...and nothing else matterrrsss…
i klizim srednjom trakom do semafora…
u leru, kulerski…
jer nema nikoga, jer je ulica skroz pa prazna, jer je semafor znam, dug..
i jer eto.. ne želim ko ovaj manijak pored mene kočiti ko nezdrava pred semaforom..
i odjednom palica…- stop…odjednom??!!…
i klizim dalje i opće ne kužim da zaustavlja mene….pa zar mene???
a ne tog jurećeg…jer kao..
zašto mene?..(vidiš da klizim)
kako mene.?..(pa mene ni jednom još nisu zaustavili)
baš mene?...(nemoguće,nisam niš napravila)
mene?..(ma pa sve imam i sve je ispravno i vezana sam)
no dobro…
ipak mene..
i jer ga glupasto pitam i dalje prolazeći pored njega…
..-kaj vi to mene zaustavljate???
on veli..- da..kontrola…
e pa tada sam ipak stala…upalila sva četiri žmigavca i naravno morala u rikverc..
iz te srednje trake…jer sam ga uredno prošla..i skužim da me gleda tipa..
…kaj je ovoj??...
i uredno se izmiče..valjda misleći ..
..ovoj nije za vjerovati, još bu me trknula...
a tada…tada sam se definitivno skroz ušeprtljala…
jer sam se rikverc uparkirala uz njih, u jednu sporednu uličicu…
zgasnula auto ali, nisam povukla ručnu…i dok sam otvorenih vrata, jednom nogom vani, skroz nepotrebno...držala auto i
kopala po torbi da izvučem dokumente..prosuo se i višak..iz torbe…
auto je naravno počeo opet kliziti..
i on meni fino…-gospođo..ručna…imate za to ručnu..povucite ručnu…
i onda me obavijestio da ću… puhati…
..ali ja nikad nisam puhala??!!…
-e pa sad oćete…
…pa hoću li ja to moći??
-o da, moći ćete..
…a koliko dugo ja to moram??…ali, znate ja nisam pila,
idem sa posla, kasno je, čuvajte to za nekoga kome treba…
-mi bi svejedno da vi pušete..ne brinite, nije problem, jednolično pušite..bla bla..
i naravno…napuhala ja ..O.OO…
…i kaj sad?...
-pa ništa gospođo…evo vam dokumenti, sve je u redu…
…a sam vam rekla da je sve u redu..
-da, ali znate, moramo ponekad provjeriti..
…ha.. pa dobro..znam, sva sam se spetljala..i hvala, laku noć…
i onda sam se odvezla..i na jednom me semaforu uhvatio smijeh, jer sam si odvrtila opet sve u glavi…moje glupo pitanje, bedastu facu, čuđenje, iznenađenje, još bedastije ponašanje, prtljanje sa dokumentima, prosutu torbu, klizeći auto, i smijala sam se sve do doma ne vjerujući sama sebi kak sam ispala…blesasta..nespretna..ono žensko iz onih smiješnih filmova…blamaža samo takva…eto, a ja kao o sebi mislim da sam ono, cool…

- 17:25 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>