ponedjeljak, 26.12.2011.

(ne)znam šta sam radila…ove godine..

skoro pa ništa…
osim što sam se batrgala sa financijama i izmišljala toplu vodu,
iako ni hladna nije bila daleko

ništa značajno..
osim što sam masu puta bila ganuta i dirnuta njegovom pažnjom
jer ih neka ljubav prije nije znala tako jednostavno pokazati

ništa posebnoga…
jer sam se ionako previše puta izgubila,
zureći u stvari doslovce pred mojim nosom

ništa drugačije…
jer sam ponovno osjetila, čula i srela svoju podsvijest
koja bi da me ispravlja, a meni je to već tlaka

ništa značajno..
jer sam sve pokušavala prevesti na meni prihvatljiv jezik
da bi razumjela o čemu se tu opće radi

ništa onakvoga….
po čemu ću ovu pamtiti kao jedinstvenu, savršenu, neponovljivu
jer ni jednom nije bila baš takva, nekakva

ništa…
zbog čega bi se opet upustila u bezbroj opcija i kombinacija
da bi uklopila sebe i sklopila sama sa sobom mir

..i ziheraški bi bilo dobro reći, bez prekriženih prstiju…
ajde
neka i ova, ako baš mora, bude približno ista,
ako već ne želi biti bolja
a znam da bi mogla

- 22:59 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>