utorak, 25.05.2010.

Niski start…i upisi…

Dakle,upisujem „sunce pametno“ u školu…osnovnu..
al ovo sad ..po novom..(ili je tak oduvek?)
mi dođe nešto…jako važno..
ko da je upisujem u vojsku…
i to u onaj dio profesionalni i koji bi u afganistan…ak već ne može na cipar…

te test ovaj, te test onaj…pa podigni zdravstveni karton, pa ga odnesi tam i tam…
i onda ga nosi još malo onamo…samo da nešto vide..i onda ga jednostavno nosite..sa sobom..
al na kraju nam ga svakako vratite…
ali kod nas je zdravstveni karton ionak samo do jeseni...poslije se morate opredijeliti…
onda i potvrda od zubić vilenjaka…
pa test krvi i urina...pa test psihologice školske..
pa sam donijela kopiju domovnice, ali ne i original rodnog lista...
al šta sve to vrijedi kad sam donijela samo- jmbg..ne i oib…
a bez toga, ne ide, pa ne ide…znate nezgodno je sad to na internetu vaditi…
kaže školska psihologica…
i ispunjavam ja isto, testove, masu toga…i potpisujem se…
ispod svakog…
i podatke ispisujem… da kolka su mi primanja prosječna, a mjesečna…
ali ne brinite se…to niko ne uzima u obzir…umiruju me…
i onda još testiranja…
ionak je imaju svugdje gdje smo došli, evidentiranu..pa je zaokružuju…
pa smo onda valjda spremni za formalni upis…

koji će tek da bude…
na kraju se sve razvuklo na pet raštrkanih dana …i još smo imali sreće..
jer smo ponekad uspjele dvije stvari obaviti u samo jednom danu…
sve u svemu..znam..
ja ću opet u prvi razred, makar samo onako...informativno, umno..
a „sunce pametno“ će proći sva ta testiranja…i cijepljenja, i vaganja i psihotestove..
dok ja uvek nekak zeznem i zapnem, sa papirologijom…

- 15:49 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>