četvrtak, 18.02.2010.

Odnos građen na tankom strpljenju

ne može biti drugačiji nego diplomatski..ali…
vrlo se brzo..razbije… u komadiće.. optužbi, gubitka tolerancije..i bijesa…
koji pofrca na sve strane kao rasprsnuto staklo…
i..komadići ne biraju..zapiknu se..posvuda…i da, povrijede, iznenade...opet…iznova...
taman kad je postignut neki prešutni sporazum, koji traje,
vrlo pažljivo stvaran,od ustupaka, od prešućivanja..
od-„ma nije mi problem, naravno da budem“…suradnje…
odnos koji je pažljivo posložen da se ne zadire..previše… ni sim- ni tam…na ničiji teritorij…
i ide se po crti razgraničenja…pažljivo…
jedino što ti svoju stranu nekak držiš labavo, ne gledaš gdje je točno crta,
ne gledaš jel prijeđena…
a onda pada još jedan prijedlog i dogovor koji očekuješ da će se ispoštovati…
da bi se nastavilo dalje…
onak diplomatski…bez potrebe isticanja jasnih crta…razgraničenja…
ali druga strana… zna bolje, druga strana sve voli odugovlačiti i druga strana za sve čeka krajnji zadnji čas…i naravno da je uvjerena da ne treba ranije početi obavljati išta…
da se ima vremena..i da je bilo kakvo požurivanje…skroz nepotrebno…i čemu nervoza…
i onda naravno,nastane panika…jer se dogode neočekivanosti…
jer se nije pazilo,
jer se zagubilo..i ne može se naći..to nešto, što je potrebno…
i umjesto da se ponudi alternativno rješenje..bilo šta…
odricanje od sve krivice je izjava..-ne računaj na mene..sređuj...sama…

i zaista…savjet… koji ja svaki puta prečujem…
i mislim,
ma neee, nije moguće…
opet sam temeljila svoje akcije i planove na krhkom -…ja ću, nemaš frke…
koje se i prije… ne jednom, pokazalo kao vrlo upitno..i vrlo komplicirano…
i naravno, da sam sad u vremenskom škripcu…
i naravno, da je sad sve odjednom teže…
i naravno, da sad moram neke rukave potegnuti, da to riješim…u roku…
eto tak to bude..
kad se prečuje druga strana i savjet..koji nije u formi savjeta, al je znakovita izjava…
i znam, nastavit ću diplomatske odnose…jer je to jedino rješenje,
jer je to jedino moguće prihvatljivo građen odnos…i jer moram…
jedino što će ubuduće moja crta razgraničenja, biti malo pažljivije povučena…

- 19:27 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>