nedjelja, 29.11.2009.

Joie de vivre

auto...
nije krepala hidraulika..nije se odostraga ispod niš razletilo..
a nije da se nema…kaj za razletiti…
naime, ima jedno govance iz kojeg..“regulator pritiska hidraulike“ bi mu bilo službeno ime, dakle iz kojeg izlazi 6 bakrenih..a ak su bakrene, onda su pod pritiskom...woah..
dakle 6 bakrenih cijevi..i šibaju okolo na okolo...al je situacija, da ak jednu pipneš sa kliještima ne da se sve raspadne, nego je sjedi i plači...

međutim ima se i podatak da nikada nije, ni na jednom, to vrisnulo..iako imamo rezervu..sa staroga:)))

eee pošto je lego skroz...nema teorije da se digne..al smo ga ipak digli...prek, sva sreća da ima kuka..dakle, preko kuke..
pa još jedna dizalica na lijevu zadnju stranu pred kotač..i još na desnu stranu, treća dizalica...aaa...upomoć…
a jel si ti vidio citroen dizalice?? majku im šparnu…
dakle onak malička površina i glava i mora se podvući ispod, a ak je lego, ko što je lego,
nema teorije da stane..taj dizalični falus ispod...
pa se onda to natakari na jedan žljebić i onda je kao sigurno..
pa se šipkom odvrće..i onda se samo penje, penje…
al ni blizu korisnoj krokodilki...
a ak je auto truleks..onda se dizalica voli zaglaviti u taj truleks...
i onda još malo zapeti u tom truleksu….ali dobro..i to se da izbjeći….
ak se stavi nekaj malo šire..recimo daska..al konkretna daska….
a da bi daska bila konkretna..opet se treba imati mjesta...no dakle...
tri dizalice..drže auto..odostraga u zraku…
i On se legne ispod…
a ja držim prst na mobitelu da zovem hitnu…ak mu se sve to stumba na glavu i malo ga ispretišće…no dobro, kao osiguranje smo stavili i rezervni kotač ispod...
i On je ispod, al ne vidi niš…nit se kaj otkačilo...nit sam kaj ozbiljno ostrugala, ni odvalila dok sam zapinjala do doma, po ležećim policajcima...
i ok..izvuče se On van..i veli - upali auto…
i sad ja palim auto...i verglam kombinacija plin- benzin…
prebacuj sa jednog na drugi i bla...veselje...i upali auto..i ok..
i stavim ja na najvišu poziciju..hidrauliku..ali jok...
ni napred se sad više ne diže...
i …heureka..nije taj razvodnik…kak se već zove...
nego je naravno onaj škripajući španer…od prošli puta…koji je u međuvremenu prestao škripati…
i mene to veselilo, jer sam mogla tiho ulaziti i odlaziti u povijest, sumrak, na naplatne kućice, bez da svi izviruju i radosno me pozdravljaju..
i ne sugeriraju…
-nekaj vam škripi…
-imate gremline?..
-znal sam da ste vi..čim sam čul škripu…
i sve tak…klub obožavatelja sa naplatnih kućica…
i to sve nekoliko puta tjedno:))

a..na kraju je taj španer..zbog nevaljalosti vlastite i ljutnje moje…
kaj sam se derala na njega da ušuti… pojeo novi remen…zupčasti remen…
i sad se više ne vrti kak se spada..i sad se više nemre napraviti potreban pritisak…
da auto ima ok hidrauliku..no dobro..On je ipak popravil nekaj…
a sad to sutra još treba završiti..ali eno ga..
ne leži, više ne pase travu…
moj šarmantni francuz je sad opet ok:… recimo...
On ga je probao,preparkirao ..i sad se mogu voziti, opet:)))
eto, svemir me opet voli, nije nikakva skupa greška, nije nikakva greška od po nekoliko dana ležanja pod autom....
ali da me malo taj isti svemir zafrkava i to stoji…
no, to ide pod ono- ces't la vie...


radni naslov….naslov:- Kako ga podići... za neznalice
:)))))))))

- 13:18 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>